Solgt Omega Seamaster mid-size co-axial, ref. 21230362001001

Medlem
21. mars 2012
Sted
nordaførr
Lufter en Omega Seamaster mid-size med co-axial verk (cal. 2500). Klokken er fra 2011 og her får du komplett pakke. Det vil si at det følger med ytter- og innerboks, manual, alle sertifikater og selvfølgelig alle lenkeledd. På toppen alt ligger den opprinnelige pristagg'en fra urmakeren oppi eska ;—)

Jeg kjøpte denne av en kjent GG her på sonen for ca. fire år siden. Han var første eier av klokka, og tok den ut hos urmaker Askeland i Kristiansand 02.05.2011. Dette er altså en klokke som aldri har vært utenfor sonen!

Klokken er pent brukt, og det er ingen store eller skjemmende skader eller merker. Men som alle Omega med denne typen lenke vises det at den har vært brukt, da først og fremst gjennom swirls og striper på lenka som kan poleres bort uten problemer.

Når det gjelder pris, har jeg prutet den ferdig. Jeg fant en annonse på Chrono24 der en eller annen villmann i Barcelona skal ha 27.719 (!!!) for en ubrukt versjon så jeg selger denne ferdig prutet for:

16.000,- pluss frakt

Det mener jeg er en rett pris. Så om du vil komme med et skambud må du gjerne gjøre det men ikke forvent svar med det første ;—)

Jeg har forøvrig ikke så mange referanser i Good Guy-tråden, kun to som kjøper (blant annet av denne). Men dersom det trengs, har jeg en del nære venner som er meget aktive her på sonen og som kan være referanse.

Nok prat, her er noen bilder av herligheten:

EOM_klokke-7_zps67yprssz.jpg

EOM_klokke-14_zpstrnflwwy.jpg
EOM_klokke-13_zpsv8wunbu0.jpg
EOM_klokke-11_zpsj0itbehr.jpg
EOM_klokke-10_zpsgn8v4yau.jpg
EOM_klokke-9_zpsslxxlne4.jpg
EOM_klokke-8_zpszb0gvr0l.jpg

null_zps7f61ab7f.jpg
null_zpsb6930fee.jpg

Som alle andre forbeholder jeg meg retten til å trekke klokken fra salg dersom jeg skulle ombestemme meg :—)

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: heimert og raknes