Et flott eksemplar av den nye Planet Ocean i 42 mm med in-house 8500 urverk selges.
Pris: 27.000,- (Det er lov å komme med bus selvfølgelig, men jeg går ikke fryktelig mye lavere enn dette.)
Jeg kjøpte denne klokken brukt for to dager siden og er helt forelsket i den. Den ser nesten ubrukt ut. Bilder er lånt med godkjennelse av forrige eier (som forøvrig også er medlem på dette forumet)
Selges grunnet at et slikt kjøp ikke falt på spesielt god jord hos min bedre halvdel. Da får jeg bare innse at jeg er whipped og krype til korset i denne omgang, så kommer jeg tilbake sterkere om ikke alt for lenge. Må bare finne en måte å selge inn dette på til madammen (eller bare lære meg å holde kjeft om prisen)
Klokken kommer komplett med boks, garantikort, chronometer certificate, pictograms, instruksjonsbok og ekstra ledd.
Medfølger også kjøpskvittering og takst fra offentlig godkjent takstmann (B.Andresen Ur - optikk AS). Takstert til 36.800,- 16/1-2014.
Klokken er brukt klokken i rotasjon med andre ur og fremstår som meget strøken.
Klokken er kjøpt hos norsk AD i juli 2013.
Litt info om klokken:
Modell:232.30.42.21.01.002
Type:Herreklokke, Dykker modell
Diameter:Ø 42 mm
Tykkelse:14.5 mm
Urkasse:Børstet stål
Bakside urkasse:Ripebeskyttet safirglass
Armbånd:Børstet stål
Urskive:Sort med selvlysende arabiske siffer og indeksmarkeringer, selvlysende visere
Spenne:Foldespenne i stål
Glass:Ripebeskyttet safirglass
Bezel (ring):Stål, orange, dreibar mot klokken
Urverk & Funksjoner
Urverkstype:Automatiskt, selvtrekkende
Sekundvisere:Sklir jevnt
Urverk:Omega in-house 8500 med 39 juveler, 25200 vph
Driftsreserve:60 timer
Type av datoato, raskt datoskifte
Vannbeskyttelse:600 meter
Funksjoner:Heliumhvelv
Annen info:Kronometer (COSC-sertifikat), skrukrone
Pris: 27.000,- (Det er lov å komme med bus selvfølgelig, men jeg går ikke fryktelig mye lavere enn dette.)
Jeg kjøpte denne klokken brukt for to dager siden og er helt forelsket i den. Den ser nesten ubrukt ut. Bilder er lånt med godkjennelse av forrige eier (som forøvrig også er medlem på dette forumet)
Selges grunnet at et slikt kjøp ikke falt på spesielt god jord hos min bedre halvdel. Da får jeg bare innse at jeg er whipped og krype til korset i denne omgang, så kommer jeg tilbake sterkere om ikke alt for lenge. Må bare finne en måte å selge inn dette på til madammen (eller bare lære meg å holde kjeft om prisen)
Klokken kommer komplett med boks, garantikort, chronometer certificate, pictograms, instruksjonsbok og ekstra ledd.
Medfølger også kjøpskvittering og takst fra offentlig godkjent takstmann (B.Andresen Ur - optikk AS). Takstert til 36.800,- 16/1-2014.
Klokken er brukt klokken i rotasjon med andre ur og fremstår som meget strøken.
Klokken er kjøpt hos norsk AD i juli 2013.
Litt info om klokken:
Modell:232.30.42.21.01.002
Type:Herreklokke, Dykker modell
Diameter:Ø 42 mm
Tykkelse:14.5 mm
Urkasse:Børstet stål
Bakside urkasse:Ripebeskyttet safirglass
Armbånd:Børstet stål
Urskive:Sort med selvlysende arabiske siffer og indeksmarkeringer, selvlysende visere
Spenne:Foldespenne i stål
Glass:Ripebeskyttet safirglass
Bezel (ring):Stål, orange, dreibar mot klokken
Urverk & Funksjoner
Urverkstype:Automatiskt, selvtrekkende
Sekundvisere:Sklir jevnt
Urverk:Omega in-house 8500 med 39 juveler, 25200 vph
Driftsreserve:60 timer
Type av datoato, raskt datoskifte
Vannbeskyttelse:600 meter
Funksjoner:Heliumhvelv
Annen info:Kronometer (COSC-sertifikat), skrukrone