Solgt Omega Seamaster Planet Ocean Chronograph 9300 – 2016-modell - Ny (røver)pris!

Medlem
11. okt. 2009
Sted
Oslo
Selger her en lekker Omega Seamaster Planet Ocean Chronograph 9300 – en solid rugg av en diver! Fikk den nylig inn, men omprioriteringer gjør at jeg lar denne gå. Regner med at samtlige kjenner uret; keramisk bezel, in-house-urverk, gjennomsiktig caseback, vanntett til 600 meter og chrono-funksjon.

Uret er tatt ut fra Urmaker Bjerke i Oslo i februar 2016 og leveres følgelig med garanti i bøtter og spann. Leveres i originalemballasje med alle papirer og manualer.

Uret kan hentes/leveres i Oslo og omegn, alternativt sendes over hele landet mot forskuddsbetaling.

Jeg har flere GG-referanser, og håper du har det også. Men intet must – en gang må være den første.

IMG_4111.JPG
IMG_4112.JPG
IMG_4113.JPG
IMG_4114.JPG
IMG_4115.JPG
IMG_4116.JPG

Pris: 49k (nypris: 72.200,-) - nå 45k!

Redigert:
Mange hyggelige bytteforslag, men ønsker kun rent salg i denne omgang. Slår derfor av 2.000,- på prisen for en rask handel :)

Kutter 2.000,- til på prisen for en rask og hyggelig handel med en TS'er (mye ymse på Finn.no...) :) Tilbudet er tidsbegrenset da jeg har noe annet for hånden!

• Liker
Reaksjoner: stigg