Vurderer å selge min Omega Seamaster planet ocean 39,5mm da lysten på noe nytt melder seg, det er vel en del av sykdomsbilde om man er over gjennomsnittet glad i klokker. Fantastisk klokke i en meget anvendelig størrelse, i tillegg til å være vanntett på 600m dyp (for den som måtte trenge det) går klokken utrolig nøye, jeg har målt avvik på -0,1 sek/døgn. Klokken var da på armen hele døgnet.
Klokken er norsk komplett og kjøpt i 2021, den kommer på original lenke i tillegg til original Omega gummi med clasp. Bare gummien har nypris på 7 000kr og er som ny. Klokken i seg selv har i dag en nypris på 81 000. Jeg ønsker 53.000 for den.
Veldig bra stand på alt, se bilder. Eneste minuset er en ding på venstre lug i overgang børstet og polert stål. Bør ikke være problem å fikse om ønskelig. Dette er ikke særlig synlig når klokken er i bruk.
Bytte kan være aktuelt så bare send forslag.
Klokken kan ses/overleveres i stavanger
området, eller sendes på kjøpers risiko og regning, penger synlig på konto før den blir sendt.
Klokken er norsk komplett og kjøpt i 2021, den kommer på original lenke i tillegg til original Omega gummi med clasp. Bare gummien har nypris på 7 000kr og er som ny. Klokken i seg selv har i dag en nypris på 81 000. Jeg ønsker 53.000 for den.
Veldig bra stand på alt, se bilder. Eneste minuset er en ding på venstre lug i overgang børstet og polert stål. Bør ikke være problem å fikse om ønskelig. Dette er ikke særlig synlig når klokken er i bruk.
Klokken kan ses/overleveres i stavanger
Redigert: