Solgt Omega Seamaster Professional 300M Ceramic Sort

Jørgen

Bidragsyter
Medlem
14. jan. 2013
Sted
Norge
SOLGT!

UR

Omega Seamaster Professional 300M Sort - Keramisk bezel (212.30.41.20.01.003)

ALDER OG HISTORIKK
Kjøpt ny hos Thune Gardermoen 22.02.16, så her kan du forsikre trygt og sprade gjennom tollen med klokka på armen mens du smiler til tollbetjentene! Det er i tillegg plenty med garanti igjen på uret :)

TEKNISK TILSTAND
Fungerer helt utmerket! Dette uret gir et kanonsolid urverk til en god penge!

KOSMETISK TILSTAND
Noen uungåelige hairlines på lenka, og ørsmå merker på lugs. Har forsøkt å ta bilde av disse. Ingen av disse skadene er sjenerende eller synlige ved daglig bruk. Aldri vært polert eller fikset på! Alt i alt svært pen!!

BOKS OG PAPIRER
Kommer 100% komplett! Her får du den nye boksen til Omega med alt innhold!

PRISANTYDNING OG OPPGJØR
Nypris på denne er rett i overkant av 35.000,-, så vi legger denne ut til 27.900,- med en nesten ubrukt original OMEGA Nato i sort/grå! Skambud og mer seriøse bud mottas på PM! :) Dropp de HELT latterligste budene :)

KUN forskuddsbetaling godtas uansett leveringsmåte. Penger på konto før ny eier får klokke! Besiktigelse av klokka kan ordnes sentralt i Oslo på min arbeidsplass. Levering samme sted, eller EON.

BYTTE/DELBETALING
Ingen klokker er aktuelle for bytte pr. nå, da jeg har kjøpt et par nye ur og venter på enda et :confused:

RETUR
For å gi trygghet til kjøper: Ved EON gir jeg kjøper mulighet til å inspisere klokka. Om du ikke er fornøyd med tilstanden kan du sende i retur mot betaling av porto (begge veier) om retur skjer umiddelbart.

REFERANSER
Jeg har flere GG-referanser på forumet og tenker å fortsette med det!

DIVERSE
En aldeles strålende beater, som jeg gjerne skulle beholdt selv, men økonomien tåler det ikke akkurat nå :(

IMG_3709.JPG

IMG_3707.JPG

IMG_3706.JPG

Kommer med original Omega NATO:
IMG_3361.JPG

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Fredrik4628 og morbra