Omega Seamaster

Medlem
10. feb. 2010
Sted
kristiansand
Hei,lurer på en Omega mod 22645000 quartz klokke som ligger på Finn
Vet ikke om det er noen på TS som har den for salg,men spørsmålet mitt er om dette
er en ok klokke selv om det er en quartz?

Mvh morten

Kommer vel an på hva du er ute etter det. En quartz klokke er jo minst like bra kvalitetsmessig som en automatisk, men oppfattes ikke som like spennende og kul for de fleste her på forumet. Annenhånds verdien ligger også lavere som oftest på quartz klokker.

Regner med at det er klokken som er tilsalgs i Ålesund du tenker på og jed synes det hadde vært en fin klokke å bruke til hverdags. Desverre kjøpte jeg meg akkurat en quartz beater, en Victorinox Divemaster 500, så da får dene gå i fra meg.

Får du en god pris er det jo bare å kjøpe, så kan du jo evt selge vidre til meg enda biligere hvis du går lei...

Omega

Vet ikke om det er noen på TS som har den for salg,men spørsmålet mitt er om dette

Mvh morten

Det er en mid size klokke, hvis det er den jeg sendte er forespørsel på.:D

Mid size

Mid size er ikke noe gøy, synes egentlig full sizen kunne vært litt større også...

Ikke sant:p
Da er det jo planet ocean, men jeg liker den ikke noe særlig. Aqua terra er mye kulere synes jeg, Jeg husker ikke i farta hvor store de er, mid size AquaTerra er vel 39 mm uten krone og den store er 42mm? SeaMaster mid size er 36mm uten krone, det er jo endel folk som foretrekker litt mindre klokker:)

Ikke sant:p
Da er det jo planet ocean, men jeg liker den ikke noe særlig. Aqua terra er mye kulere synes jeg, Jeg husker ikke i farta hvor store de er, mid size AquaTerra er vel 39 mm uten krone og den store er 42mm? SeaMaster mid size er 36mm uten krone, det er jo endel folk som foretrekker litt mindre klokker:)

Stemmer, den nye AT er 38,5mm og 41,5mm
Har en AT 39mm, og den virker ganske stor pga av at den ikke har bezelring

DSC_4657.jpg

Jon

Seamaster

Mvh morten

Jeg har muligvis en Seamaster 300 pro automatic jeg kan selge deg hvis du er intr? Send meg et pm hvis det er aktuellt. Denne klokken har sort skive og bezelring, hele visere med rå lum:D Den er med stållenke. i God stand kpl m papirer og bokser. Her er et bilde::D
DSC00164.jpg