Ja, forutsatt at det er den avbildede modellen, og ikke f.eks en quartzutgave. Bildet i annonsen er et illustrasjonsbilde, og min erfaring er at "sivilister" ofte ikke er så nøye på slikt. Men er det Co-axial-utgaven, så er prisen hur bra som helst, den.
Ja, forutsatt at det er den avbildede modellen, og ikke f.eks en quartzutgave. Bildet i annonsen er et illustrasjonsbilde, og min erfaring er at "sivilister" ofte ikke er så nøye på slikt. Men er det Co-axial-utgaven, så er prisen hur bra som helst, den.
Var i kontakt med selger. Hun sier hun jobber hos urmaker. Bildene er byttet og det er en quartz som selges.Nå finnes det mange tragikomiske historier om individer ansatt hos urmaker, men i utgangspunktet regnes vel ikke disse for "sivilister"
Selger vil ikke bli oppringt på jobb. Alt kan selvfølgelig være i orden, men starten var ikke lovende.