Omega Seamaster

Ja, forutsatt at det er den avbildede modellen, og ikke f.eks en quartzutgave. Bildet i annonsen er et illustrasjonsbilde, og min erfaring er at "sivilister" ofte ikke er så nøye på slikt. Men er det Co-axial-utgaven, så er prisen hur bra som helst, den.

Ja, forutsatt at det er den avbildede modellen, og ikke f.eks en quartzutgave. Bildet i annonsen er et illustrasjonsbilde, og min erfaring er at "sivilister" ofte ikke er så nøye på slikt. Men er det Co-axial-utgaven, så er prisen hur bra som helst, den.

Den avbildede modellen, er ikke det quartz utgaven da?

Den avbildede modellen, er ikke det quartz utgaven da?

Jo, men bildet er nå byttet. Det var egentlig et annet illustrasjonsbilde som var brukt, omtrent dette:

JBondSeamasterCo-Axial.jpg

Bytte av bilder

Var i kontakt med selger. Hun sier hun jobber hos urmaker. Bildene er byttet og det er en quartz som selges.Nå finnes det mange tragikomiske historier om individer ansatt hos urmaker, men i utgangspunktet regnes vel ikke disse for "sivilister"

Selger vil ikke bli oppringt på jobb. Alt kan selvfølgelig være i orden, men starten var ikke lovende.