Arvet denne fra min bestefar og lurer på hvilken modell det er ?
M Mortenste Medlem 13. juni 2024 Innlegg 2 Sted Trondheim 14. juni 2024 #1 Arvet denne fra min bestefar og lurer på hvilken modell det er ? Redigert: 14. juni 2024
seiltid Støttemedlem Medlem 5. sep. 2022 Innlegg 876 Sted Østfold 14. juni 2024 #2 Mortenste skrev: Arvet denne fra min bestefar og lurer på hvilken modell det er ?Vis vedlegg 372012 Klikk for å utvide... Hei og velkommen! Det er mulig at noen rutinerte her kan si eksakt referanse/modell uten ytterligere informasjon, men tror det hjelper mye om du kan ta bilde av baklokket, og kanskje også urverket dersom du får av baklokket.
Mortenste skrev: Arvet denne fra min bestefar og lurer på hvilken modell det er ?Vis vedlegg 372012 Klikk for å utvide... Hei og velkommen! Det er mulig at noen rutinerte her kan si eksakt referanse/modell uten ytterligere informasjon, men tror det hjelper mye om du kan ta bilde av baklokket, og kanskje også urverket dersom du får av baklokket.
M Mortenste Medlem 13. juni 2024 Innlegg 2 Sted Trondheim 14. juni 2024 #3 ser bare stempel på selve kassa,gullstempel? Må vell til urmaker å få åpnet for å få mere info sikkert.
ser bare stempel på selve kassa,gullstempel? Må vell til urmaker å få åpnet for å få mere info sikkert.