Solgt Omega Smp 300, Ny pris!

Medlem
28. juli 2015
Sted
Østfold
Selger som tittel tilsier en Seamaster med ref.nr. 2220.80.00, blå skive og bezel, kjøpt på Askeland i 2011.

Sitter langt inne å kvitte seg med denne, men lite armtid og andre fristelser er avgjørende.

Kjøpte denne av forummedlem her for ca. 1,5 år siden. Jeg er så vidt jeg vet 3. eier.

Klokken var i nær sagt mint tilstand når jeg kjøpte den.

Har vært periodevis i daglig bruk i rotasjon med andre klokker etter dette, men også forsiktig brukt.

Hairlines finnes selvfølgelig, og da tydeligst på låsen. Har forsøkt å få dette frem på bilde under her. Det som finnes av hairlines er på ingen måte skjemmende og klokken fremstår i kosmetisk god stand, uten dings eller hakk.

Meg bekjent ikke vært på service siden den var ny. Den har ligget i boksen mer eller mindre fast i et halvt års tid nå, men jeg har nå hatt den på armen konstant i to døgn for å måle tidsavvik.

Målt fullstendig uprofesjonelt mot klokka på justervesenets nettside kommer jeg til +2/-2 sek. ved sporadiske sjekker over disse to døgnene.Status etter 2 døgn er +2 sek. Jeg har tidligere målt den med full power liggende stille i boksen og kom da til -5 sek./døgn., men dette er en stund siden.

Jeg mener derfor at den ikke umiddelbart har behov for service, men at det er sannsynlig å måtte påregne dette innen noe tid, da den nok ikke er servet siden ny.

Dette er Bondklokka med bølgeskive og Omegas co-axialverk. Bølgeskiva er imho. Utrolig kul, da den gir et flott spill i skiva. Vanskelig å få dette frem på bilder, men har gjort et forsøk.

Har også forsøkt å ta så ærlige bilder som mulig. Det ligger forøvrig også drøssevis med bilder av denne på min IG. Eagleswatches heter jeg der.

41 mm. diameter og vanntett til 300 m. Trykktestet i våres, kvittering for dette foreligger

Bortsett fra dette ser jeg ikke helt poenget med å lekse opp alle spesifikksjoner/tekniske data, da dette er lett tilgjengelig på nett.

Men for all del, bare spør dersom jeg har utelatt noe, eller du lurer på noe jeg ikke har gitt opplysninger om her

Medfølger:

Ekstra ledd (1 helledd, 1 halvledd), boks (inner+ytter), garantikort stemplet Askeland, Chronometer-sertifikat og Pictogram, se bilder.

På mitt 17,5 cm. håndledd sitter lenken i dag ganske slakt.

Ny pris. 17K inkl. EON.
Bytter dessverre ikke aktuelt denne gangen:)

Selger og klokke befinner seg i Fredrikstad og kan møtes for evt. visning i en fornuftig radius.

Kan selvfølgelig også sendes med EON. Da mot forskuddsbetaling.

Jeg har en god del referanser i GG tråden og har ingen planer om å bryte den trenden.

Spørsmål, bud, kjærlighetserklæringer, drapstrusler, bud og skambud på PM.

Alle besvares høflig :)

IMG_0643.JPG
IMG_0647.JPG
IMG_0654.JPG
IMG_0658.JPG
IMG_0660.JPG
IMG_0662.JPG

Takk for oppmerksomheten :)

Redigert: