Omega Snoopy

Medlem
16. aug. 2014
Sted
Sørlandet
Hei. Noen her som kan hjelpe meg med hva som er en grei markeds pris på en tilnærmed strøken Snoopy?

Er disse lett å få solgt igjen?

Har null kunnskap om Omega dessverre.

Du får garantert det du betalte for den, ellers kan du prøve deg på rundt 90k+ mener jeg å huske.
Håper at jeg ikke bommer nå, men denne er jo populær. Da snakker jeg om Apollo 13 Silver Snoopy Award.

• Liker
Reaksjoner: Cuoresportivo
Du får garantert det du betalte for den, ellers kan du prøve deg på rundt 90k+ mener jeg å huske.
Håper at jeg ikke bommer nå, men denne er jo populær. Da snakker jeg om Apollo 13 Silver Snoopy Award.

Jeg har fått tilbud om å ta den i innbytte til 135k. Så da er ikke det noen god deal ser det ut som:)

Takk for hjelpen.

Jeg har sett noen liggende ute på Chrono24 til rundt 125-130k, men ingen anelse om hva slags verdi de ligger på i Norge :)

• Liker
Jeg har fått tilbud om å ta den i innbytte til 135k. Så da er ikke det noen god deal ser det ut som:)

Takk for hjelpen.

Litt vanskelig å si, mulig at det beløpet jeg har skrevet er litt lavt. Klokken var mer populær når den kom ut, også er det ikke så mange av de her i Norge. Jeg ønsker deg lykke til, -så er jo den verd det noen er villig å betale for den. Andre medlemer har sikkert andre tanker rundt dette. :)

Nå er jeg kanskje inhabil siden jeg har en selv, men de ble jo annonsert til 140+ i starten mener jeg (?). Virker som det har roet seg litt (internajonalt), så ut som det var mange som benyttet anledningen for raske penger, og at det nå har roet seg litt.
Men det skal også nevnes at det kun finnes en håndfull norske klokker, og noen mener det gir merverdi ift import. (var en som mente jeg burde få 150++ for min norske, men tar det med en klype salt. Men får jeg det, selger jeg).
Husk også på at internasjonale priser bør legges mva på. Selv om chrono24 generelt viser litt høyt nivå og Norge har vært litt lavt - mye priser på chrono24 mener jeg har vært omtrent markedsverdi i Norge selv uten mva.. For snoopy er jeg dog usikker, finner man rett kjøper så kan det hende man får 130-140, men slett ikke sikkert.

• Liker
Tolker det sånn at det er vanskelig å sette en "riktig" pris her i landet da di sjeldent kommer på markedet. Ønsker ikke selv å beholde klokka så da er det nok like greit å ikke ta imot denne:)

Tolker det sånn at det er vanskelig å sette en "riktig" pris her i landet da di sjeldent kommer på markedet. Ønsker ikke selv å beholde klokka så da er det nok like greit å ikke ta imot denne:)

Tror ikke det er noen fasit her. En kompis av meg solgte en for 90K tror det var før jul og en annen gikk for 120k rett før det. Tilbud og etterspørsel styrer vel dette. Få fins her i landet, men alt over 120K tror jeg de fleste andre velger en annen klokke(r). Tintin + stepped moon f.eks :) 135K ville iallefall jeg styrt langt unna.

• Liker
Reaksjoner: Loe
Tråden her hører vel egentlig inn under Marked, men siden den fortsatt ligger under Omega, så kan jeg vel fylle på med litt Snoopy-stoff :)

Jeg har ikke vært så voldsomt interessert i denne modellen, og kjente heller ikke fullt ut bakhistorien, men kom over en sak på nettavisen/side3 i dag som forsåvidt "connected the dots" litt for min del ;)

Sikkert velkjent for mange her inne, men deler lenken likevel: http://m.side3.no/vitenskap/snoopy-...t-50-ar/3423406366.html?source=native-android

• Liker
Reaksjoner: OldemorsPiquet og Ban