Ønskes kjøpt Omega Speedmaster 3570

Medlem
19. aug. 2013
Sted
M&R
Heisann!

Med en plutselig og økende interesse for mekaniske ur har jeg helt og uforbeholdent stormforelsket meg i Speedmaster klokken.

Jeg har tatt turen i butikk og sett og prøvd en 3573 og den falt egentlig veldig i smak, men tradisjonalisten i meg sier at jeg bør gå for en 3570. Det er jo også et spørsmål om prisdifferansen på disse kan forsvares i og med at jeg kommer til å bruke klokken stort sett daglig. Jeg har enda ikke bestemt meg, tror heller ikke jeg klarer det.:eek: Kanskje det dukker opp en helt annen modell? Jeg er åpen for forslag så lenge det er en Speedmaster.

Jeg kan ikke helt ( ihvertfall ikke enda) rettferdiggjøre det å bruke så mye penger på en klokke, så jeg håper å komme i kontakt med en som har et eksemplar for salg. Noen bruksmerker er uproblematisk, men ønsker ikke å kjøpe en som er helt herpet. Tilstanden bør i så tilfelle gjenspeiles i prisen.

Ideelt sett bor selger i, eller i nærheten av Ålesund slik at vi kan slå av en hyggelig klokkeprat f2f, men hvis det blir vanskelig får jeg utvide søket mitt. Hele M&R er innen kjøreavstand.Bor selger en annen plass finner vi sikkert en løsning på det også. Jeg er tidvis både i Oslo, Bergen og Trondheim så vi finner sikkert ut av det.

Jeg kan dessverre ikke vise til noen gjennomførte handler på TS enda, og da heller ikke good guy tråden. Jeg håper imidlertid på å vise meg som en solid og pålitelig person, og at kanskje nettopp vår handel får meg på den berømte listen.

Har du en Omega Speedmaster til salgs, vurderer å selge eller kanskje vet om en som er til salgs så ikke nøl med å ta kontakt. Bruk PM knappen så sender jeg kontaktinformasjon.

Takk for at du tittet innom, jeg hører gjerne fra deg!

- C

Redigert: