Hei, legger ut min Speedy for salg. Jeg vet jeg kommer til å angre på dette, men noen ganger må man gjøre harde prioriteringer
Klokken er kjøpt ny av meg hos Urmaker Kjell Larsen på Sandvika Storsenter 23. okt. 2012, så det er fremdeles garanti igjen på denne. Jeg har lenge tenkt at dette er en keeper og har derfor behandlet den veldig pent. Jeg ser dessverre at den ikke får nok tid på armen og legger da den ut med tungt hjerte. Med unntak av noen merker bakpå lugs og noen hairlines her og der er denne som ny.
Klokken kommer med boks, papirer og kanskje kvittering hvis jeg finner den igjen.
Noen arkivbilder
Klokken tar seg også ufattelig godt ut på nato, hvis man ønsker det
Tøff på rally reim også...
Tøff lume
Pris: 20.000kr pluss evt frakt (ekspress over natt).
Klokken er kjøpt ny av meg hos Urmaker Kjell Larsen på Sandvika Storsenter 23. okt. 2012, så det er fremdeles garanti igjen på denne. Jeg har lenge tenkt at dette er en keeper og har derfor behandlet den veldig pent. Jeg ser dessverre at den ikke får nok tid på armen og legger da den ut med tungt hjerte. Med unntak av noen merker bakpå lugs og noen hairlines her og der er denne som ny.
Klokken kommer med boks, papirer og kanskje kvittering hvis jeg finner den igjen.
Noen arkivbilder
Klokken tar seg også ufattelig godt ut på nato, hvis man ønsker det
Tøff på rally reim også...
Tøff lume
Pris: 20.000kr pluss evt frakt (ekspress over natt).
Redigert: