Solgt Omega Speedmaster 3572.50

Medlem
15. des. 2011
Sted
Asker
------------ BYTTET !!! --------------------- BYTTET !!! --------------------- BYTTET !!! ---------------------

Hei,

vurderer å selge eller bytte min Speedmaster 3572.50. Er veldig usikker på dette, så forbeholder meg retten til å trekke annonsen når som helst. Grunnen er at dette er en relativt sjelden modell så regner ikke med å klare å få tak i den senere om jeg skulle angre.

Dette er egentlig etter min (helt objektive selvsagt :)) mening den ultimate Speedmaster. Man får pleksiglass på fremsiden slik at man slipper den stygge hvite ringen/tåka som 3573-utgavene har, og man får samtidig innsyn til godsakene på baksiden via safirglasset der. Den har også en elegant lenke som er smalere ved låsen enn ved lugs.

Uret er kjøpt i fjor av et annet medlem her på forumet (Entropy) og er i meget god stand. Det er en bitteliten ripe i pleksiglasset ca kl 19. For lite til at jeg klarte å få det med på bildene.

Boks og papirer følger med.

Jeg ser for meg å selge til ca 23-24 k. Bytteverdi ca...25k?

Av innbytte er det dykkerur fra Omega eller Rolex som er interessant, gjerne med chrono eller GMT om det er noen som har det, kom med forslag. Mellomlegg den ene eller andre veien, ettersom.

Uret befinner seg i Asker. Sendes kun ved forskuddsbetaling på konto, og med tillegg for frakt.

Kontakt på PM ved interesse.

Mvh
Christian

------------ BYTTET !!! --------------------- BYTTET !!! --------------------- BYTTET !!! ---------

Redigert: