Solgt Omega Speedmaster cal 861

Medlem
23. nov. 2010
Sted
Oslo området
Omega Speedmaster Apollo XI, 25th Anniversary
Kjøpt her og pent brukt i rotasjon med (altfor) mange andre klokker.
Link:
http://www.tidssonen.no/forum/klokker-9/omega-speedmaster-apollo-11-25-%E5rs-jubileums-modell-4856/

Klokka selges uten lenke, boks og papirer. Da jeg kjøpte klokka kom den i en gammel og slitt Omega boks som egentlig ikke hører til denne klokka. Den følger gjerne med hvis ønskelig. Sertifikatet som kom med denne har jeg kastet siden det var fra en annen klokke og har ikke noe å gjøre i denne pakken.
Kommer med brukt croco rem og Omega deployment buckle kjøpt fra Ofrei.
Klokken har vært innom min urmaker flere ganger (sist i fjor sommer) for regulering og bytte av pleksi (2012). Urverket ble sjekket hver gang og det så helt fint ut.

GasGasbones rem og kevlarrem som er på bilde følger også med.

Pleksien byttet jeg for ca 2 år siden og da ba jeg om å montere den riktig denne gang, altså Omega logo kl12:D

Sekund viseren til krono har noe jeg tror er fukt skade (det var sånn da jeg kjøpte den)

Ellers er klokka pent brukt med noe hairlines, ingen hakk. Fin og jevn patina over hele klokka. En del riper på undersiden av lugsa av rembytte.
Og til slutt pris. :D
Er litt usikker hva denne er verdt. På Chrono 24 og Ebay ligger de mellom 2700-3300€ +++ men da som full pakke.

Jeg priser den til 19000-, :)

Redigert: