Solgt Omega Speedmaster - Dark Side of the Moon (Norsk, September 2014)

Guybrush Threepwood

Støttemedlem
Medlem
4. mars 2011
Sted
Lier
Legger denne ut med andakt i forhold til hvor godt jeg liker den. Er i mine øyne noe av det kuleste Omega har laget i moderne tid og kvalitetsfølelsen er helt ekstrem. Klokken kommer som fullt sett med absolutt alt av tilbehør og dette er også ubrukt. Kvittering og norsk garanti fra september 2014 og klokken er kjøpt ny av meg. Klokken framstår som LNIB/MINT i forhold til alt, remmen viser heller ingen slitasje. Eventuelle merker er kun fingermerker/støv på keramikken i det jeg tok bildene. Størrelsen på denne er ikke så stor i forhold til oppgitte 44,25mm, jeg føler den bærer sånn ca. likt som en Speedy Pro på lenke, kanskje bittelitt større men ikke mye. Har gått gjennom klokken med lupe og ingen tvil om at kvalitetskontrollen på Omega har gjort arbeidet sitt her, alt framstår som perfekt.

Har endret annonsen fra bytte til salg. 58K er prisen jeg føler er fair. Klokken er tross alt som ny med noen få måneder brukt av garantien.

Klokken befinner seg nord for polarsirkelen men kan selvfølgelig sende med ekspress over natt. Kontakt per PM, eventuelt epost: andevo(a)mac.com

Redigert:
10817552_841619319228461_1164548367_n.jpg

Bump! Har endret fra bytte til salg på annonsen.

Etter prisøkning ligger den veil. på 82K. Urverket selger den for 73K. Mener 58K er meget fair i forhold til disse prisene :)