Solgt Omega Speedmaster Dark Side Of The Moon

Medlem
30. juni 2013
Sted
Drammen
Legger denne ute for salg for å frigjøre litt kapital. Egentlig kunne jeg tenkt meg å beholde denne, men lovte forloveden at dette skulle være en "catch and release" og som den tøffelen jeg er følger jeg opp :p

Klokken overrasket meg med å være mye penere og mer livlig i virkeligheten enn på bilder. Buet safirglass med AR coating kombinert med en glansfull skive med dybde i sub-dials gir en helt rå effekt.

Dette er uten tvil den Omega-klokken jeg har prøvd som har gitt høyest kvalitetsfølelse. Alt fra remen til finishen er rett og slett top notch! Om noen skulle være bekymret for størrelsen på 44,25 mm så kan jeg betrygge dere med at jeg også har eid en vanlig Speedmaster og denne bærer ikke mye større enn den 3570.50. Vil si at 3570.50 på lenke bærer ca like stort som denne gjør på rem.

Klokken ble kjøpt ny i September 2014 (Jeg kjøpte den brukt her inne) og kommer med boks og norske papirer. Den keramiske kassen gjør at klokken ikke får riper, så den ser ut som ny.

Prisen settes til 59000,-
Aktuelt bytte kan være en strøken 07-08 Rolex GMT 16710 med boks og papirer.
Klokken befinner seg i Spikkestad (rett utenfor Drammen), men kan være behjelpelig med å møtes andre steder i Oslo/Asker/Bærum/etc.

Så noen bilder :)

qtvAXS9.jpg

SWEBHdd.jpg

9zRXkNc.jpg

Y7sJfHu.jpg

T6P74h0.jpg

D79uBI9.jpg

9Z2incQ.jpg

X37gPA4.jpg

Redigert: