Solgt Omega Speedmaster Dark Side of the Moon

Guybrush Threepwood

Støttemedlem
Medlem
4. mars 2011
Sted
Lier
Selger en meget pen Omega Speedmaster Dark Side of the Moon. Klokken er fra september 2014 og framstår som nærmest ny. Selvfølgelig ingen riper, hairlines eller merker på selve klokken da kassen er keramisk. Remmen framstår også som meget pen med lite tegn til bruk.

Kommer med dobbel boks, stemplet garantikort med 4 års internasjonal garanti, pictogram-kort, manual, reisepose og en sort pusseklut.

9300-verket er kanskje det beste kronograf-verket jeg har eid. Har hatt det i 5 klokker nå og det må være et av de mest presise og pålitelige verkene jeg har vært borte i. Lang gangreserve og en fornøyelse å starte kronografen på, ingen forsinkelse i det man trykker på pusheren. Kronografen resetter seg selvfølgelig perfekt.

Rå klokke som bærer mindre enn sine oppgitte 44,25mm. Bærer hakket større enn en 42mm på lenke etter min mening.

Etter siste prisøkning ligger denne nå på 87 500kr hos AD.
De rimeligste tilgjengelig i utlandet via Chrono24 ligger på like over 62K.

58 000kr

Har mange referanser fra tidligere salg her på Tidssonen.no. Kontakt per PM eller mail: andevo(a)mac.com. Klokken befinner seg nord for polarsirkelen men sendes som sagt ekspress over natt inkludert i prisen om man ikke skulle være her nord :)

Redigert: