Jeg ønsker å selge en flott Speedmaster. Jeg fikk den i innbytte nå på nyåret, og visste egentlig at jeg måtte la den gå videre. Men jeg klarte ikke motstå fristelsen til å ha den innom en stund . Jeg liker spesielt godt denne Speedmaster-modellen, pga den slanke kassen! Men jeg trenger å få inn penger, så nå lar jeg den gå videre.
Merke, modell og år:
Omega Speedmaster "First Omega In Space", fra juli 2020
Spesifikasjoner:
Modellnummer: 311.32.40.30.01.001
Verk: Omega 1861 (manuelt)
Gangreserve: 48 timer
Kassediameter: 39,7 mm uten krone
Avstand mellom lugs: 19 mm
WR: 5 ATM / 50m
Tilstand:
Klokken er brukt daglig av forrige eier i ca 8 mnd, så klokken har bruksmerker. Det meste er relativt ubetydelige hairlines, men det finnes også et merke ytterst på hornet kl 7. Se forøvrig bildene for å se tilstanden.
Dokumentasjon og historikk:
Kjøpt ny hos Urmaker Gjertsen i juli 2020. Jeg fikk den i innbytte i januar i år.
Leveres komplett: Inner- og ytterboks, instruksjonsbok, kortholder med garantikort fra Urmaker Gjertsen og pictogram-kort.
Bæreredskaper
Original brun Omega skinnrem med original Omega-spenne. Brukt, men i meget pen stand.
Original svart Omega krokodille-skinnrem med original Omega-spenne. Brukt, men i meget pen stand.
Uncle Straps Flat Link lenke. Komplett med ekstra ledd. Lite brukt og i utmerket stand.
Om modellen
Dette er en spesielt pen Speedmaster utgave synes jeg. Kassen er slankere og mye finere enn de "vanlige" Speemaster-kassene, samtidig som skiven er like stor som på 42mm utgaven. Viserne skiller den også fra de vanlig Speedmasterne. Disse er blanke og fine
Les gjerne mer om klokken her:
A Week On The Wrist: The Omega Speedmaster 'First Omega In Space'
Inspired by a historically important model worn in space on October 3, 1962, by astronaut Walter Schirra, this is the Speedmaster as many of us know and love it.
www.hodinkee.com
OMEGA Speedmaster "First Omega In Space" 1962 - BaselWorld 2012
OMEGA Speedmaster "First Omega In Space" 1962 - BaselWorld 2012. The remake of the Speedmaster CK2998 as worn by NASA's Wally Schirra in 1962.
www.fratellowatches.com
Speedmaster First OMEGA In Space Watch 311.32.40.30.01.001 | OMEGA US®
Discover the elegant style of the Speedmaster First OMEGA In Space Steel watch (311.32.40.30.01.001), and buy it online on the official OMEGA® Website! Take advantage of the full, certified OMEGA® experience for your online purchase and enjoy the performances and authentic style of this timepiece.
www.omegawatches.com
Sted:
Ås/Oslo. F2F eller sending i posten med EON på kjøpers regning og risiko.
Pris eller bytteverdi:
Jeg ønsker 45k for klokken. Jeg er først og fremst interessert i rent salg.
Standard TS-oppgjør: Betaling på konto før sending.
Jeg har mange Good Guy-referanser fra tidligere handler, og tenker å fortsette slik.
Vedlegg
Redigert: