Solgt Omega Speedmaster "First Omega In Space"

Medlem
3. april 2014
Sted
Viken
02.JPG

Jeg ønsker å selge en flott Speedmaster. Jeg fikk den i innbytte nå på nyåret, og visste egentlig at jeg måtte la den gå videre. Men jeg klarte ikke motstå fristelsen til å ha den innom en stund :). Jeg liker spesielt godt denne Speedmaster-modellen, pga den slanke kassen! Men jeg trenger å få inn penger, så nå lar jeg den gå videre.

Merke, modell og år:
Omega Speedmaster "First Omega In Space", fra juli 2020

Spesifikasjoner:
Modellnummer: 311.32.40.30.01.001
Verk: Omega 1861 (manuelt)
Gangreserve: 48 timer
Kassediameter: 39,7 mm uten krone
Avstand mellom lugs: 19 mm
WR: 5 ATM / 50m

Tilstand:
Klokken er brukt daglig av forrige eier i ca 8 mnd, så klokken har bruksmerker. Det meste er relativt ubetydelige hairlines, men det finnes også et merke ytterst på hornet kl 7. Se forøvrig bildene for å se tilstanden.

Dokumentasjon og historikk:
Kjøpt ny hos Urmaker Gjertsen i juli 2020. Jeg fikk den i innbytte i januar i år.
Leveres komplett: Inner- og ytterboks, instruksjonsbok, kortholder med garantikort fra Urmaker Gjertsen og pictogram-kort.

Bæreredskaper
Original brun Omega skinnrem med original Omega-spenne. Brukt, men i meget pen stand.
Original svart Omega krokodille-skinnrem med original Omega-spenne. Brukt, men i meget pen stand.
Uncle Straps Flat Link lenke. Komplett med ekstra ledd. Lite brukt og i utmerket stand.

Om modellen
Dette er en spesielt pen Speedmaster utgave synes jeg. Kassen er slankere og mye finere enn de "vanlige" Speemaster-kassene, samtidig som skiven er like stor som på 42mm utgaven. Viserne skiller den også fra de vanlig Speedmasterne. Disse er blanke og fine :)

Les gjerne mer om klokken her:

Sted:
Ås/Oslo. F2F eller sending i posten med EON på kjøpers regning og risiko.

Pris eller bytteverdi:
Jeg ønsker 45k for klokken. Jeg er først og fremst interessert i rent salg.

Standard TS-oppgjør: Betaling på konto før sending.
Jeg har mange Good Guy-referanser fra tidligere handler, og tenker å fortsette slik.

Vedlegg

• 03.jpg
    03.jpg
    156,4 KB · Visninger: 0
  • 04.JPG
    04.JPG
    213,9 KB · Visninger: 0
  • 06.JPG
    06.JPG
    218,7 KB · Visninger: 0
  • 08.jpg
    08.jpg