Solgt Omega Speedmaster FOIS

Medlem
3. april 2014
Sted
Viken
IMG_5603_zpswtllxeak.jpg

Omega Speedmaster "First Omega In Space"

Jeg må dessverre selge min nydelige Speedmaster. Fikk den i innbytte for en drøy måned siden. Egentlig måtte jeg ha inn penger for den klokken jeg da solgte, men klarte ikke stå i mot fristelsen til å prøve denne her en liten stund da bytteforslaget kom. Men nå må jeg få inn penger og da må denne dessverre ut :(

SPESIFIKASJONER
Modellnummer: 311.32.40.30.01.001
Verk: Omega 1861 (manuelt)
Gangreserve: 48 timer
Kassediameter: 39,7 mm uten krone
Avstand mellom lugs: 19 mm
WR: 5 ATM / 50m

HISTORIKK
Kjøpt ny hos Urmaker Bjerke i november 2014. Jeg fikk den i innbytte av GG her på TS i slutten av oktober i år.

BOKS OG PAPIRER
Komplett: Inner- og ytterboks, instruksjonsbok, kortholder med garantikort fra Bjerke og pictogram-kort, samt noe papirer fra Bjerke som vist på bildene.

TEKNISK/KOSMETISK TILSTAND
Klokken er svært pen! Ingen merker eller hakk, og lite hairlines. Den ser ut til å være lite brukt.

BÆREREDSKAPER
Original brun Omega skinnrem. Meget pen stand. Jeg synes den ser ut til å være svært lite brukt (jeg har ikke brukt den).

ANNET
Dette er en spesielt pen Speedmaster utgave synes jeg. Kassen er slankere og mye finere enn de "vanlige" Speemaster-kassene, samtidig som skiven er like stor som på 42mm utgaven. Viserne skiller den også fra de vanlig Speedmasterne. Disse er blanke og fine :)

Les gjerne mer om klokken her:
https://www.hodinkee.com/articles/the-omega-speedmaster-first-omega-in-space
http://www.fratellowatches.com/omega-speedmaster-first-omega-in-space-1962/

REFERANSER
Jeg har mange Good Guy-referanser fra tidligere handler, og tenker å fortsette den gode trenden. Se referanser her!

PRISANTYDNING OG OPPGJØR
Nypris på klokken i dag er kr 42 400,-
Jeg ønsker 32k for min.
Standard TS-oppgjør: Betaling på konto før sending. Evt F2F Oslo på dagtid.

IMG_5602_zpsriidsj6s.jpg

IMG_5604_zpsd5uwjaid.jpg

IMG_5607_zpsb9mnnowb.jpg

IMG_5671_zpskm30ythd.jpg

IMG_5673_zps9pitsgzw.jpg

ED0FC1C0-93F8-473D-8C47-4D73560FAAD3_zpsrmrhwe0z.jpg

IMG_5670_zps0pwnv92k.jpg

lume%201_zpsadjxow3d.jpg

lume%202_zps6nhh0dr4.jpg

boks%201_zpspzqxm9gl.jpg

boks%204_zps9bhj2hq4.jpg