Solgt Omega Speedmaster Moonwatch, 1861, Hesalite fra 2018

Medlem
18. sep. 2016
Sted
Norge
Omega Speedmaster, måneklokka med den store boksen, kaliber 1861 og akrylglass/hesalite. 42mm i diameter.
Opprinnelig kjøpt av meg hos Urmaker Bjerke i 2018, og vært relativt hyppig i bruk siden da.

Ingen dings, store hakk, riper eller annet enn normale bruksmerker som jeg vil anta forsvinner helt ved en lett polering dersom det skulle være ønskelig. Akrylglasset bærer preg av å aldri ha vært forsøkt polert, jeg har hørt dette skal være særdeles enkelt å gjøre selv eller få utført hos kyndig urmaker, men jeg har ikke gjort det selv. Jeg har forsøkt å få fram det jeg kan på bilder, men jeg er ingen kyndig fotograf så jeg anbefaler at interessenter ser på klokken med egne øyne :)

Den store boksen medfølger. Jeg har åpnet (og brukt) remskifte-verktøyet, men ingen av de andre reimene som fulgte med boksen er tatt ut av plasten sin engang. Det medfølger også en Eulit skinnrem kjøpt her på TS i ok+ stand. Original kvittering, booklets, garantikort osv osv følger naturligvis også med.

Jeg foretrekker å møtes ansikt til ansikt på egnet sted (som vi avtaler) ved besiktigelse/salg fremfor å sende i posten. Om du likevel MÅ ha den og MÅ ha den tilsendt, så skal hele summen være på min konto (+ evt frakt av ditt eget ønske og risiko) før jeg sender noe som helst fra meg.

Jeg holder til på det sentrale Østlandet og kan være relativt fleksibel på møteplass, det finner vi ut av.

Pris: 40 000
OBS: Kun rent salg, byttehandler eller "delbetaling" med andre ting/klokker er dessverre ikke aktuelt denne gangen. :)
IMG_4665.jpeg

IMG_4660.jpeg

IMG_4664.jpeg

IMG_4655.jpeg

IMG_4658.jpeg

Redigert: