Jeg har en Omega Speedmaster fra 1971 som jeg er veldig glad i, men som jeg vurderer å bytte bort mot den rette klokken. Min Speedy er som nevnt fra 1971 og har såkalt "stepped dial". Jeg kjøpte den i våres av goodguy herfra. Klokken er uten boks eller papirer. Servicehistorikk er også ukjent, men går veldig bra. Sist jeg sjekket var det rundt +1s i døgnet. Da klokken er over 40 år gammel er det såklart bruksmerker på klokken, men personlig synes jeg den ser nesten uforskammet fra ut til å være såpass gammel. Såvidt jeg kan skjønner er lenken den originale 1171.
Legger denne nå ut for salg for 13.500.
Jeg kunne helst tenke meg en f2f handel i Oslo. Holder til på Nesodden utenfor Oslo, men jobber i hovedstaden.
Så til slutt så legger jeg ut noen bilder av nevnte klokke. Lærremmen ønsker jeg helst å beholde da jeg har begynt å bruke den på en annen klokke.
Legger denne nå ut for salg for 13.500.
Jeg kunne helst tenke meg en f2f handel i Oslo. Holder til på Nesodden utenfor Oslo, men jobber i hovedstaden.
Så til slutt så legger jeg ut noen bilder av nevnte klokke. Lærremmen ønsker jeg helst å beholde da jeg har begynt å bruke den på en annen klokke.
Redigert: