Selger en brukt Speedmaster Schumacher legend, ref 3559.32.00 med original boks og papirer. Garantikortet er stemplet mars 2014 og uret er tatt ut i Barcelona. Jeg kjøpte denne av klokketrond / Mogens mai 2014.
Klokken leveres med forsikrings og verditakst fra urmaker Sutterud fra 30.01.2015. Uret er også justert og trykktestet hos urmaker Christensen i samme periode. Justeringen var egentlig ikke nødvendig, da den hadde et avvik på ca 5-6 sek +.
Uttrekk fra taksten:
Klokken har noen få normale merker etter bruk. Urverket går meget godt, og det er ikke tegn som
tyder på at klokken har behov for service med det første.
Urverket i klokken er blant de beste kronografverk i dag. Kolonnehjulskronografer regnes som mer
eksklusivt da de er mer omfattende å produsere enn andre typer kronografverk.
Setter prisen til 24K + frakt. Jeg holder til i Oslo og kan kontaktes via pm.
Klokken leveres med forsikrings og verditakst fra urmaker Sutterud fra 30.01.2015. Uret er også justert og trykktestet hos urmaker Christensen i samme periode. Justeringen var egentlig ikke nødvendig, da den hadde et avvik på ca 5-6 sek +.
Uttrekk fra taksten:
Klokken har noen få normale merker etter bruk. Urverket går meget godt, og det er ikke tegn som
tyder på at klokken har behov for service med det første.
Urverket i klokken er blant de beste kronografverk i dag. Kolonnehjulskronografer regnes som mer
eksklusivt da de er mer omfattende å produsere enn andre typer kronografverk.
Setter prisen til 24K + frakt. Jeg holder til i Oslo og kan kontaktes via pm.
Redigert: