Omega Speedmaster Pro bilder

Medlem
30. juni 2008
Sted
Kristiansand
Fikk denne på låns av en venn for å ta litt bilder av.

DSC_0042.jpg

DSC_0017.jpg

DSC_0052.jpg

DSC_0032.jpg

DSC_0027.jpg

DSC_0051-2.jpg

DSC_0001.jpg

20091214-DSC_0443.jpg

20091214-DSC_0440.jpg

20091214-DSC_0418.jpg

Flotte bilder av en flott klokke :D

.....også er jeg sinnsykt misunnelig på fotokunnskapene dine!

Nydelige bilder som vanlig. Dette kan du !
Bruker du noen form for softboks ? Hva med belysning ?
Hvis du vil røpe metodene dine da ;)

mvh
norseman

Ingen hemmeligheter her :D Jeg bruker en gammel IKEA lampe og stativ. Har ikke noe lystelt, men det er på ønskelisten.

Min IKEA lampe (bare en igjen nå etter et lite uhell...)

20090413-DSC_0008.jpg

Et billig stativ

20091115-DSC_0198.jpg

Og slik ser "studioet" ut :mrgreen:

20091115-IMG_0176.jpg

Jeg er selv fotograf (evigheter siden jeg arbeidet med fotografi), og må bare berømme fotografiene dine! Et strålende eksempel på at "less is more", både med hensyn til rekvisitter og utstyrsmessig! Selv fotografiet av "studioet" ditt kunne jeg tenkt meg å ha på veggen i glass og ramme! Mesterlig komponert!
Vet ikke riktig om en softboks vil heve nivået ytterligere (kan det bli bedre??), da du åpenbart får samme utbytte av IKEA-lampene. Lampene er også veldig mye mer håndterbare på små objekter, enn softbokser.
Hvis du ikke gjør det allerede, vil jeg anbefale deg å ta kontakt med større firmaer, og selg deg inn som teknisk fotograf til kataloger. Du holder adskillig høyere nivå enn svært mange av mine tidligere kolleger - meg inkludert. Det du gjør er kunst i utrrykket, og din lidenskap for klokker ligger tjukk i fotografiene dine. Gleder meg til å se mer!!!!

Fantastisk Bullit!!!
Utrolige bilder av en av tidenes flotteste ur!

Jeg er selv fotograf (evigheter siden jeg arbeidet med fotografi), og må bare berømme fotografiene dine! Et strålende eksempel på at "less is more", både med hensyn til rekvisitter og utstyrsmessig! Selv fotografiet av "studioet" ditt kunne jeg tenkt meg å ha på veggen i glass og ramme! Mesterlig komponert!
Vet ikke riktig om en softboks vil heve nivået ytterligere (kan det bli bedre??), da du åpenbart får samme utbytte av IKEA-lampene. Lampene er også veldig mye mer håndterbare på små objekter, enn softbokser.
Hvis du ikke gjør det allerede, vil jeg anbefale deg å ta kontakt med større firmaer, og selg deg inn som teknisk fotograf til kataloger. Du holder adskillig høyere nivå enn svært mange av mine tidligere kolleger - meg inkludert. Det du gjør er kunst i utrrykket, og din lidenskap for klokker ligger tjukk i fotografiene dine. Gleder meg til å se mer!!!!

Wow, tusen takk! Vet ikke helt hva jeg skal si, ble liksom helt matt. Utrolig hyggelig å høre sånt, spesiellt når det kommer fra en fotograf.

Det er faktisk fortjent ros, Bullit.
Jeg får hakeslepp hver gang jeg ser bilder du har tatt!:cool:

Fantastiske bilder som alltid.

Tar meg selv i å lure på om du ville ha overveid muligheten for å ta bilder av noens samling mot betaling...