Hei.
Beklager hvis jeg starter en ny tråd om et tema som sikkert eksisterer x antall ganger tidligere.
Jeg skal gå til innkjøp av min første Omega, og da en Speedy Pro.
Jeg har tre valg (alle i så godt som mint condition), og alle tre til omtrent samme pris, derfor er jeg i tvil.
Nr. 1 er fra 1970, akkurat tatt service på.
1970 Omega Speedmaster Moon Professional 145.022 Just Serviced!!!
Nr. 2 er fra 2002, ikke tatt service på (ukjent historikk)
Omega Speedmaster Professional Moon Watch 3570.50 on Strap
Nr. 3 er fra 2012, og med bokser og papirer.
FS: Omega Speedmaster 3570.50
Nr 1 og 2 selges av samme selger, med meget gode referanser og nesten 2000 innlegg på forumet watchuseek.
Nr. 3, som jeg kanskje heller mot, selges av en som akkurat har meldt seg inn i forumet for noen dager siden, da uten særlig innlegg, ene og alene for å selge klokken. Han tilbyr seg derimot å scanne sin ID og sende meg.
Please help... ønsker å avgjøre snart.
Beklager hvis jeg starter en ny tråd om et tema som sikkert eksisterer x antall ganger tidligere.
Jeg skal gå til innkjøp av min første Omega, og da en Speedy Pro.
Jeg har tre valg (alle i så godt som mint condition), og alle tre til omtrent samme pris, derfor er jeg i tvil.
Nr. 1 er fra 1970, akkurat tatt service på.
1970 Omega Speedmaster Moon Professional 145.022 Just Serviced!!!
Nr. 2 er fra 2002, ikke tatt service på (ukjent historikk)
Omega Speedmaster Professional Moon Watch 3570.50 on Strap
Nr. 3 er fra 2012, og med bokser og papirer.
FS: Omega Speedmaster 3570.50
Nr 1 og 2 selges av samme selger, med meget gode referanser og nesten 2000 innlegg på forumet watchuseek.
Nr. 3, som jeg kanskje heller mot, selges av en som akkurat har meldt seg inn i forumet for noen dager siden, da uten særlig innlegg, ene og alene for å selge klokken. Han tilbyr seg derimot å scanne sin ID og sende meg.
Please help... ønsker å avgjøre snart.
Redigert: