Selger min Omega speedmaster reduced date JDM 3511.50. Klokken var på service hos perfect watch den 22.9.2024, så klokken er i god teknisk stand. Det er 12 måneder garanti på utført arbeid hos urmaker.
Pris:
-20.000,-
Klokken leveres med original lenke, reparasjonspapirer, og gamle deler fra service.
Lenken passer et håndledd opp til ca 17,5 cm. Har 2 skinnreimer som kan følge med på kjøpet hvis ønskelig. Den svarte boksen medfølger ikke.
Tørre fakta:
•Ø 39mm
•18mm lug width
•13,5mm
• Urverk: valjox 7750
•Serienummer: 53XXXX
•Fra 1991
Tilstand: Urskiven har nydelig patina. Klokken har vanlige hairlines/riper på kasse og lenke. Klokken har noen hakk på caseback. Glasset er byttet til et uorginalt mineralglass, det har ingen riper. Urverket er i fin stand.
Bytter er aktuelt.
Klokken hentes i Lillehammer, eller sendes med ønsket fraktselskap på kjøpers regning og risiko. Jeg har kun gode tilbakemeldinger på finn og klokkeriet, det ønsker jeg å forsette med.
Ta gjerne kontakt på tlf: 483 84 609 ved interesse.
Tar forbehold om feil i annonseteksten.
Pris:
-20.000,-
Klokken leveres med original lenke, reparasjonspapirer, og gamle deler fra service.
Lenken passer et håndledd opp til ca 17,5 cm. Har 2 skinnreimer som kan følge med på kjøpet hvis ønskelig. Den svarte boksen medfølger ikke.
Tørre fakta:
•Ø 39mm
•18mm lug width
•13,5mm
• Urverk: valjox 7750
•Serienummer: 53XXXX
•Fra 1991
Tilstand: Urskiven har nydelig patina. Klokken har vanlige hairlines/riper på kasse og lenke. Klokken har noen hakk på caseback. Glasset er byttet til et uorginalt mineralglass, det har ingen riper. Urverket er i fin stand.
Bytter er aktuelt.
Klokken hentes i Lillehammer, eller sendes med ønsket fraktselskap på kjøpers regning og risiko. Jeg har kun gode tilbakemeldinger på finn og klokkeriet, det ønsker jeg å forsette med.
Ta gjerne kontakt på tlf: 483 84 609 ved interesse.
Tar forbehold om feil i annonseteksten.