Omega Speedmaster Reduced

Medlem
12. okt. 2009
Folkens!

Jeg planlegger å kjøpe overnevnte klokke til kona til jul. Tenker på hvit skive og hvit rem. Før jeg fortsetter jakten på forhandler hadde jeg satt stor pris på om noen av dere tok dere tid til å kommentere den aktuelle klokken. Er det noe jeg bør være oppmerksom på vedrørende denne klokken? Pros&cons?
I tillegg lurer jeg på hva jeg må regne med å betale for klokken? Tror den har veil pris like over kr 20 000.

Kommentarer mottas med takk!

PS: Postet opprinnelig denne på fellesforumet. Grunnet få tilbakemeldinger prøver jeg meg her blandt de virkelige Omega ekspertene.

Da ville jeg heller gått for en Rolex date/datejust størrelse som er 35-36 mm. Den er mer feminin. Jeg ville nok heller gått for en lenke. Hvit rem blir fort møkkete og jenter er ofte høyt og lavt så det er viktig at det holder seg fint.

Jeg tror kanskje du overvurderer størrelsen på forumet litt..... Underforumet til Omega er det ikke vanvittig stor aktivitet på om dagene. Jeg ville anbefalt deg å søke litt på forumet, det finnes en del tråder hvor Speedmaster Reduced-modellene til Omega er diskutert tidligere, jeg synes å huske noen diskusjoner om prisnivå på brukt etc i alle fall.

edit: her snakkes det i alle fall litt om Speedmaster Reduced

En brukt reduced kan du få helt i fra 6-7k og oppover, avhengig av alder/stand.
Egentlig bare generelle ting å ta hensyn til, men klokken føles virkelig "reduced" ut på hånden.
Lykke til.