Solgt Omega Speedmaster Saphire sandwich

Nessuno79

Støttemedlem
Medlem
6. mars 2011
Sted
Asker
###SOLGT###

Etter "nøye" vurdering og tungt hjerte, legger jeg ut min Omega Speedmaster 3873 inkl lenke (som da jo gjør det til en 3573 +deployant, eller hvordan man velger å se det) Står jo som man ser 3873 i papirene, så lenken er kjøpt separat (er selvfølgelig den orgianle korrekte lenken) Er også påsatt flunka nye endeledd kjøpt for den nette sum av 1263,- hos Protid Sandvika, påsatt forrige fredag. Kjøpt hos Alf Lie 2008.
Klokken har noen bruksmerker, som jeg har forsøkt fange så godt det lar seg gjøre på bilder. Se bla lite merke i bezelen mellom 140 og 150 på det ene bildet, samt merker mellom polert og børstet del av lugs. Lenken er meget pen, og ikke et merke i glass hverken forran eller bak. Urverket er 100% på alle måter, og den går ca -4s/24h i bruk.
Her har du mulighet å få IMHO en perfekt pakke, med den legendariske klokken med lenke OG deployant spennen med to Hiresch Leonardo remmer i meget god kvalitet (sort og brun, hvor den brune er helt ny) De følger formen på kassen perfekt så er et langt bedre alternativ en den vanlige remmen som satt på. (den orginale har jeg ikke dessverre) også to ekstra ledd medfølger.
20.000,-

Edit: Da jeg nå bare et par timer fra å legge den ut har fått fire skambud, så pressiserer jeg at jeg egentlig ikke har lyst å selge ei heller må, så må gjerne fortsette med skambud, men det er nok bortkastede tastetrykk du aldri får tilbake;)

Redigert: