Hallo, jeg Kjøpte denne på loppemarked i dag, noen som kan gi meg litt info om den? Verdi?
K Krisklopp Medlem 31. aug. 2013 Innlegg 1 31. aug. 2013 #1 Hallo, jeg Kjøpte denne på loppemarked i dag, noen som kan gi meg litt info om den? Verdi?
A Arcticboy Medlem 1. feb. 2008 Innlegg 300 Sted Oslo 5. sep. 2013 #3 Krisklopp skrev: Hallo, jeg Kjøpte denne på loppemarked i dag, noen som kan gi meg litt info om den? Verdi? Klikk for å utvide... Den er verdiløs og teit. Gi den til meg du! Det er nok best Spøk til side vet jeg ikke hva den er verdt, eller noe særlig teknisk om den dessverre. Men du for en godbit!
Krisklopp skrev: Hallo, jeg Kjøpte denne på loppemarked i dag, noen som kan gi meg litt info om den? Verdi? Klikk for å utvide... Den er verdiløs og teit. Gi den til meg du! Det er nok best Spøk til side vet jeg ikke hva den er verdt, eller noe særlig teknisk om den dessverre. Men du for en godbit!
MINUTE_REPEATER Medlem 26. sep. 2010 Innlegg 5.280 Sted Asker 6. sep. 2013 #5 Dette stopp uret er vel verdt det noen har lyst til å betale for den.... Jeg stikker nakken frem og sier 500-1000kr
Dette stopp uret er vel verdt det noen har lyst til å betale for den.... Jeg stikker nakken frem og sier 500-1000kr