Omega. Tidenes dummeste spørsmål, og finn annonse.

Medlem
4. mai 2014
Innlegg
111
Sted
Oslo
Håper ingen av dere eier denne annonsen, men gir det et forsøk.

Klokker - FINN Torget

Omegaen han skal selge... Bildet er jo utrolig dårlig, og klokken er som han sier "hittegods" som han ikke finner eieren til.

Jeg kan tilnærmet ingenting om Omega, men har googlet litt bilder og finner ingen som er lik den han skal selge?

Noen som kan gi meg en liten oppdatering på om det er Speedmaster co-axial med hvit dial?

Takk hvis noen gidder
 
Vær skeptisk, vær veldig skeptisk! Be om flere og bedre bilder av både for- og bakside, først og fremst. Jeg har aldri sett denne modellen før, men det betyr ikke at den ikke eksisterer.

PS - "uklarheter" om hvor klokken kommer fra betyr i 99,9% av tilfellene at den er falsk.
 
Den er nok fake ja. Tipper den skal ligne på denne, men (nesten) ingenting stemmer:

P7040035.JPG
 
Takk

Takk for ærlige svar.
Selgeren er en hyggelig fyr, men det må man vel være om man skal selge uekte, hvis det viser seg å være det.
Han har virkelig ikke peiling på noe som helst, men er klar over at det er en klokke..

Gjett prisen, folkens..

Jeg fikk tilsendt nye bilder, men photobucket er ikke min venn og vil ikke la meg "joine", så jeg får dessverre ikke lastet de opp
 
Nå er ikke jeg "fakewatchbusta"
Men her er det mye som ikke stemmer?
Baksiden ser jo helt elendig ut, og tachymeteret starter på 500 for å nevne noe.
+en meget pinglete gmt viser
pxiVM7H.jpg

GjsAcON.jpg

y4x7Pvj.jpg
 
Nå er ikke jeg "fakewatchbusta"
Men her er det mye som ikke stemmer?
Baksiden ser jo helt elendig ut, og tachymeteret starter på 500 for å nevne noe.
+en meget pinglete gmt viser
pxiVM7H.jpg

GjsAcON.jpg

y4x7Pvj.jpg

Tachymeteret på Speedmaster starter på 500 mener jeg?