136.0104 heter den og her er noen flere bilderNoen som vet hva denne kan være verdt
Omega tool 9070
Har fått bud på 1500,- tenker det er hvertfall altfor lite. Veldig fin klokke egt vurderer å kjøpe nytt bånd å fikse litt på den hvis jeg ikke får solgt den for rundt 5000Jeg solgte nettopp en slik Omega, men in gulldouble. Fikk 3800 kroner for den, dette var i UK, verdi i Norge kan vel være litt under pga det virker som vintage er mer tungsolgt i Norge. På den annen side er stål vanligvis verdt mer enn gulldouble.
For lite ja, markedet i Norge er lite og mange skal kun ha nyere klokker, har muligens noe med at det er veldig dyrt reparere klokker i Norge og. Behold den heller. Tviler på at du får så mye som 5000.Har fått bud på 1500,- tenker det er hvertfall altfor lite. Veldig fin klokke egt vurderer å kjøpe nytt bånd å fikse litt på den hvis jeg ikke får solgt den for rundt 5000
Er det en Geneve jeg har?Kan se ut som denne:
Vintage Luxury Watch | OMEGA | OMEGA®
Discover the iconic Vintage OMEGA® Watch Genève OMEGA ST 136.0104, created in 1975 by OMEGA®!www.omegawatches.com
Finner en på Chrono, så kan vel gi en pekepinn avhengig av tilstand. Chrono pleier vel gjerne å ligge litt høyt også…