One more thing...

lantin

Moderator
Medlem
29. okt. 2013
Sted
Oslo
Tenkte at det kan være greit med en digital i boksen når de andre skal stilles.

Casio A168WA
En rask og billig handel på bukta.

Oh, and one more thing......

Redigert:
Tross alt fredag, så da tåler vi en liten luremus. Regner med at det var flere som kjente igjen den grønne boksen.

Fryktelig kjedelig klokkevalg, men det føles så riktig.

En av mange 16610M som pryder medlemmer her på forumet:D
Obligatorisk wrist shot av en kvalitet som ikke er klokken verdig, men det kommer garantert flere bilder i fremtiden.

Redigert:
Gratulerer, savner min. Så kan med sikkerhet si at dette er en klokke man ikke burde selge ;)

Gratulerer med en ikonisk sub, og ei kul retro stilleklokke. (Altså ei klokke å stille andre klokker etter, ikke at den er stille, men det er den sikkert også :confused::confused:)

Casioen er sikkert grei, men subben er en klassiker som casioen ikke engang når i ankelhøyde. Gratulerer :)

Gratulerer så mye med to klassikere :cool:
Gratulerer, savner min. Så kan med sikkerhet si at dette er en klokke man ikke burde selge ;)
Gratulerer med meget pen sub :)
Gratulerer med flott boks;)
Gattis med 2 klassikere! Den subben hadde jeg takket ja til! :)
Gratulerer med to klassikere!:D
Casioen er sikkert grei, men subben er en klassiker som casioen ikke engang når i ankelhøyde. Gratulerer :)
Takker og bukker. Er enn så lenge meget fornøyd.

Wow! Gratulerer med RÅ Casio! Sub´en så også grei ut ;)
Gratulerer med kul Casio - og ei OK Rolex... ;)
Takk for det! Ja den Casion er en skikkelig keeper, måtte i såfall dukke opp en meget fin Patek eller lignende:rolleyes:

Gratulerer med en ikonisk sub, og ei kul retro stilleklokke. (Altså ei klokke å stille andre klokker etter, ikke at den er stille, men det er den sikkert også :confused::confused:)
Takk for det. Casion kan du både stille andre klokker etter, og har alarm! Så ikke nødvendigvis stille:p

Grattis. :)

PS: Tør du fjerne cyclopsen?
Modig spurt @Loevhagen. Å lage en franken mod mellom 14060 og 16610 med andre ord:confused::confused::confused:

Redigert av en moderator: