Oooh I'm half way there!

Medlem
30. juni 2013
Innlegg
4.341
Sted
Drammen
Da var man kommet halvveis til WIS-status og det krever vel en aldri så liten unboxing.

Jeg har skrytt på meg at mitt neste klokkekjøp skulle være nøye planlagt, at jeg hadde ÉN spesiell klokke i tankene og at jeg kom til å bruke litt tid på å spare opp pengene. Dette er IKKE den klokken :p Etter å ha spart opp litt og ikke sett snurten av noen ny klokke i posten på en liten stund begynte abstinensene å komme. Jeg kom derfor på noe lurt; Hvorfor ha alle pengene i banken når man kan kjøpe og flippe mens man sparer? Eller enda bedre; Hva om jeg midlertidig kan låse pengene mine i en klokke som er veldig lik (ihvertfall utseendemessig) den klokken jeg egentlig sparer til?

Dette ble da løsningen!

DSC_0615_zps1c6100e8.jpg


Noen japanske aviser...
DSC_0616_zpsa01a66d4.jpg


En kjent hvit boks..
DSC_0617_zps77281c23.jpg


DSC_0618_zpsb97b73c7.jpg


Nå må da noen begynne å skjønne tegninga ;)
DSC_0619_zps2d94881e.jpg


Og der var den!
DSC_0620_zps761cf14f.jpg


Omega Speedmaster 3510.50 (Reduced)
DSC_0621_zpsc94cad7e.jpg


Og til slutt et lite wristshot :)
DSC_0622_zps7456c1b6.jpg


Klokken er i utrolig god stand og det er nesten ikke et merke å finne. Har fått justert lenken og klokken sitter som støpt på hånden. Tror jeg kan leve lykkelig med denne til storebroren er innenfor rekkevidde :) Men hvilken storebror...? ;)
 
Grattis med veldig kul klokke! Synes denne sitter som et skudd på deg.. :D
 
Grattis med nytt ur! Kjøpte denne selv, i håp om at den var stor nok på mine labber, men for meg føltes det ikke riktig. Håper den sitter bra på deg, og designet er det jo ingenting å utsette på :)