Oppgi kortopplysninger via e-mail til Invicta?

Medlem
7. aug. 2014
Sted
Hedmark
Jeg strever fortsatt med den elendige Invicta'en. Det viser seg at den grønne bezelinserten jeg skaffet er av nokså dårlig kvalitet, og allerede har fått skrammer. Derfor tenkte jeg å gjøre et forsøk på å få en ny fra Invicta, selv om de ikke er kjent for spesielt god kundeservice.

Det skal ikke være noe problem, jeg har hatt kontakt med en dame via mail, men nå viser det seg at de trenger alle opplysninger om kredittkortet mitt for at jeg skal få betalt.

Og jeg har ikke lyst til verken å oppgi disse opplysningene til Invicta (sannsynligvis trygt nok), eller å sende dem i en vanlig mail.

Det virker nokså amatørmessig på meg å ikke ha en skikkelig betalingsservice. Hva synes dere?

its-a-trap_o_2455731.jpg

Jeg tror å holde seg unna er et godt råd. Det er ikke sikkert det skjer noe, men det ender garantert med at jeg makulerer kredittkortet og skaffer et nytt. :eek:

Og det er ikke bryet verdt.

Du har vel en del rettigheter hvis du bruker kredittkort? Ville vurdert å tatt en telefon til kortutsteder, men magefølelsen min er også å ikke sende den type detaljer ukryptert over internett.