Ryddingen fortsetter og forhåpentligvis finner jeg ikke flere liggende nå. Selger eller eventuelt bytter reimlot av ulike størrelser (se størrelsene på første bilde). Foretrekker å selge de samlet. Skal de selges separat, koster hver enkelt reim samme som pakken 1xK.Reda, 2xHirsch og resten er umerket som lenka. Hirsch reima i 19mm er kuttet fra 20mm. 18mm Hirsch reima er øgle, natoen er i skinn, resten aner jeg ikke.
Pris: 1.200,- Syns du jeg er helt på bærtur med denne prisen for 9 reimer + lenke, tar jeg også i mot bud.
EDIT: Jeg er tydeligvis helt på bærtur, så hele røkla går nå for kr. 600,-
Kan bytte mot Panerai reim i 24mm, Omega reim i 20mm eller en enkel Seiko automatisk diver.
Foretrekker at de blir hentet, slik at jeg slipper å pakke og sende dem. Jeg har muligens en gg referanse fra før fra et eller annet random sted, så her handler du trygt....
Pris: 1.200,- Syns du jeg er helt på bærtur med denne prisen for 9 reimer + lenke, tar jeg også i mot bud.
EDIT: Jeg er tydeligvis helt på bærtur, så hele røkla går nå for kr. 600,-
Kan bytte mot Panerai reim i 24mm, Omega reim i 20mm eller en enkel Seiko automatisk diver.
Foretrekker at de blir hentet, slik at jeg slipper å pakke og sende dem. Jeg har muligens en gg referanse fra før fra et eller annet random sted, så her handler du trygt....
Redigert: