L
Lynvingen
Guest
Inspirert av Jacek skjønner jeg at det er på tide å skaffe seg en winder. Var innom Protid på Strømmen storsenter for en tid tilbake og fikk demonstrert en winder jeg absolutt kunne tenkt meg. Problemet er bare at den kostet skjorta fra mitt perspektiv. Husker ikke hvilket merke det var snakk om, men det var en kubisk boks hvor flere kunne stables oppå hverandre i et modulsystem når samlingen vokser.
Kom over en side som heter esslinger.com hvor det hadde følgende winder til en overkommelig pris:
http://www.esslinger.com/boxywatchwinderbrickwinder.aspx
Er det noen som har erfaringer med denne?
Ser at den er prikk lik og ble derfor nygjerrig på om Protid tar seg heftig betalt, eller om dette en billigere kopi?
Jeg har satt som eneste krav til winder at den bør virke i tja.. 2 år, også må den være billig. Bråk osv er ikke så viktig da den skal stå plassert så dette ikke gjør noe. Jacek sin var også fin, men ønsker meg plass til flere klokker og da er jo "kuben" genial
Setter meget pris på om noen vet noe om dette.
Fant enda mer snacks på siden over, og har bestemt meg for å bygge sammen min egen klokke også, men det får bli en egen tråd når den tid kommer.
På forhånd takk for alt dere måtte ha å komme med.
Kom over en side som heter esslinger.com hvor det hadde følgende winder til en overkommelig pris:
http://www.esslinger.com/boxywatchwinderbrickwinder.aspx
Er det noen som har erfaringer med denne?
Ser at den er prikk lik og ble derfor nygjerrig på om Protid tar seg heftig betalt, eller om dette en billigere kopi?
Jeg har satt som eneste krav til winder at den bør virke i tja.. 2 år, også må den være billig. Bråk osv er ikke så viktig da den skal stå plassert så dette ikke gjør noe. Jacek sin var også fin, men ønsker meg plass til flere klokker og da er jo "kuben" genial
Setter meget pris på om noen vet noe om dette.
Fant enda mer snacks på siden over, og har bestemt meg for å bygge sammen min egen klokke også, men det får bli en egen tråd når den tid kommer.
På forhånd takk for alt dere måtte ha å komme med.