Solgt Orient "Mako" i mint condition

Medlem
7. aug. 2014
Sted
Hedmark
Jeg har besluttet i selge min nesten ubrukte Mako, da den blir for lite brukt. Klokka er kjempefin, men føles alltid litt topptung på mitt forholdsvis spinkle håndledd, så den blir for lite brukt. Den har derfor minimalt med slitasje, jeg ser egentlig ingenting med det blotte øye.

Den originale reima finner jeg ikke igjen, men hvis man absolutt vil ha en slik, mener jeg de kan kjøpes hos Island Watch fortsatt. Det finnes bedre gummireimer, for å si det slik.

Det følger med en grå NATO (Admirality grey) som passer veldig godt til klokka, og om ønskelig kan jeg slenge med et par til for kr. 100,-/stk. Har mange farger, så det er nesten bare å velge.

Jeg jobber til litt sære tider for tiden, og det kan ta litt tid før jeg svarer på mail. Haster det, er det bare å sende melding til mobil 99 22 31 20.

Sender som smartpost, som ser ut til å koste kr. 155,- med sporing. Kjøper betaler porto.

Tenkte at en pris på kr. 1000,- kunne være greit for denne? Ellers er jeg åpen for bud/pruting.

Har solgt tidligere her på TS uten at noen har hatt noe å klage på.

Bump og redusert pris: Kr. 800,- med den grå reima. Er jeg i godt humør kan jeg vel slenge med et par ekstra reimer også ...