Orient Triton RA-EL0001B00A selges.
Sitter på en ubrukt Strapcode Jubilee lenke.
Full lume bezel insert (eller selvlysende rammeinnsats på norsk) er montert på.
Følger med original bezel insert og original lenke. Orient lenken mangler en pinne til ene leddet og er litt liten uten ekstra ledd. Boks og papirer fulgte ikke med når jeg kjøpte denne. Kan slenge med noen nato reimer i 22 mm ved rask og ryddig handel.
Klokken er pent brukt og den selges fordi den bare blir liggende og jeg ønsker å tynne ut samlingen, så derfor ønsker jeg ingen bytter på denne. Holder tiden greit, har dessverre ikke noen målinger eller servicehistorikk.
Er min første salgsannonse her på TS, så bær over med meg eller kom med konstruktive tilbakemeldinger. Har referanser i klokkeriets referansegruppe samt positive finn anmeldelser, jeg ønsker en smidig og problemfri handel samt at begge parter blir fornøyde.
Info om klokken:
Diameter: 43,6 mm
Lug size: 22 mm
Tykkelse: 13,6 mm
Lug to Lug: 50,5 mm
Skive: svart
Materiale: rustfritt stål
Vanntett: 200m/20 bar
Funksjoner: dato og gangreserve indikator (40 timer)
Urverk: Orient caliber 40N5A Automatisk
Legger den ut rimeligere her enn på Finn:
5000kr
Den kan sendes på kjøpers kost og risk med norgespakke m/sporing eller møtes øst i Oslo.
Sitter på en ubrukt Strapcode Jubilee lenke.
Full lume bezel insert (eller selvlysende rammeinnsats på norsk) er montert på.
Følger med original bezel insert og original lenke. Orient lenken mangler en pinne til ene leddet og er litt liten uten ekstra ledd. Boks og papirer fulgte ikke med når jeg kjøpte denne. Kan slenge med noen nato reimer i 22 mm ved rask og ryddig handel.
Klokken er pent brukt og den selges fordi den bare blir liggende og jeg ønsker å tynne ut samlingen, så derfor ønsker jeg ingen bytter på denne. Holder tiden greit, har dessverre ikke noen målinger eller servicehistorikk.
Er min første salgsannonse her på TS, så bær over med meg eller kom med konstruktive tilbakemeldinger. Har referanser i klokkeriets referansegruppe samt positive finn anmeldelser, jeg ønsker en smidig og problemfri handel samt at begge parter blir fornøyde.
Info om klokken:
Diameter: 43,6 mm
Lug size: 22 mm
Tykkelse: 13,6 mm
Lug to Lug: 50,5 mm
Skive: svart
Materiale: rustfritt stål
Vanntett: 200m/20 bar
Funksjoner: dato og gangreserve indikator (40 timer)
Urverk: Orient caliber 40N5A Automatisk
Legger den ut rimeligere her enn på Finn:
5000kr
Den kan sendes på kjøpers kost og risk med norgespakke m/sporing eller møtes øst i Oslo.
Vedlegg
-
IMG_1442.jpeg163,9 KB · Visninger: 0
-
IMG_1443.jpeg156,2 KB · Visninger: 0
-
IMG_1444.jpeg62,6 KB · Visninger: 0
-
IMG_1445.jpeg122,3 KB · Visninger: 0
-
IMG_1446.jpeg85,5 KB · Visninger: 0
-