Original Rolex-spenne på Ebay?

Medlem
7. des. 2010
Sted
Bergen
finnes det i det hele tatt originale Rolex-spenner på ebay? Hva er i så fall realistisk minimumspris?

Synes denne ser ekte ut, men jeg må innrømme at jeg ikke kan nok, og kanskje er det uansett umulig å se på bilde?

Skjermbilde2012-05-20kl040603.png

Den så sannelig ekte ut! Og om du ikke oppsøker noen for å finne det ut, kan du vel leve ignorant og det vel være det samme..

finnes det i det hele tatt originale Rolex-spenner på ebay? Hva er i så fall realistisk minimumspris?

De går ofte for mer enn de koster ny hos AD ( hvis du finner en AD som gidder å bestille og du tar deg tid til å vente).
Jeg vil tro at en samlet ordre hos en sympatisk AD ( Lervik?) kan være en god idé. Jeg har allerede et par spenner og trenger vel ikke flere men det er sikkert noen andre her som er interessert...

De går ofte for mer enn de koster ny hos AD ( hvis du finner en AD som gidder å bestille og du tar deg tid til å vente).
Jeg vil tro at en samlet ordre hos en sympatisk AD ( Lervik?) kan være en god idé. Jeg har allerede et par spenner og trenger vel ikke flere men det er sikkert noen andre her som er interessert...

Har spurt på Bjerke, men det tar tid... Har allerede tatt sjansen på en Ebay-spenne.