Da ny sommerklokke er bestilt så lar jeg denne gå videre. En av de peneste diverene jeg har hatt. Klokken er fra April 2017, men har kun blitt brukt 2-3 ganger i rotasjon med andre.
Vil kunne si at den faktisk er strøken, har ikke funnet en eneste hairline engang, som bildene viser er den i hvert fall veldig bra stand naturlig nok. Den gråskiven er en del sjeldnere enn den blå. Jeg syns også dette er den skiven som kler klokka best, og den funker uten tvil til alt!
Klokken kommer på den originale rubberstrappen. Oris kaller den for tropical, det er mønsteret og utformingen som er litt spesiell.
Klokken kler på den annen side alt av reimer og man får utallige varianter originalt også.
Jeg setter prisen til 11111 (før 12500) for tidssonens medlemmer.
Størrelsene er i mine øyne veldig passe for de første. Den funker til de med både små og store håndledd. Den er også veldig lav, så den passer fint under skjorte, til dress og til t-skjorte. Dette kommer bedre fram på bilder sammen med min Tag Heuer Aquaracer.
Klokken kommer med bokser, er faktisk tre stykk, manualer, tags, garantikort og en brosjyre for alle service-steder i verden.
Klokken kan sees i Asker/Bærum og Oslo. Eller sendes på kjøpers regning. Kjøper velger selv fraktmetode.
Tror jeg har satt prisen relativt fair, men det er lov med bud. Bytter er ikke aktuelt, med mindre du har en Rolex Explorer 1 eller Explorer 2 Polar. Mellomlegg din vei blir vi da enige om.
Litt tørre fakta om klokken:
- Kasse i rustfritt stål
- solid baklokk som vist på bilder
- tropical gummi reim
- Oris spenne
- safir glass, som er buet, ser veldig kult ut og lager mye spill på skiva
- grå sunburst skive
- skrukrone
- dato
- automatisk verk
- roterbar bezel
- 100m vanntett/ 330 ft.
- 42mm diameter
- 21mm lugs
- under 12mm høy, tror det er 11,8mm
- quick set av dato
Forbehold om feil i annonse, spørsmål eller bud kan sendes på PM.
Vil kunne si at den faktisk er strøken, har ikke funnet en eneste hairline engang, som bildene viser er den i hvert fall veldig bra stand naturlig nok. Den gråskiven er en del sjeldnere enn den blå. Jeg syns også dette er den skiven som kler klokka best, og den funker uten tvil til alt!
Klokken kommer på den originale rubberstrappen. Oris kaller den for tropical, det er mønsteret og utformingen som er litt spesiell.
Klokken kler på den annen side alt av reimer og man får utallige varianter originalt også.
Jeg setter prisen til 11111 (før 12500) for tidssonens medlemmer.
Størrelsene er i mine øyne veldig passe for de første. Den funker til de med både små og store håndledd. Den er også veldig lav, så den passer fint under skjorte, til dress og til t-skjorte. Dette kommer bedre fram på bilder sammen med min Tag Heuer Aquaracer.
Klokken kommer med bokser, er faktisk tre stykk, manualer, tags, garantikort og en brosjyre for alle service-steder i verden.
Klokken kan sees i Asker/Bærum og Oslo. Eller sendes på kjøpers regning. Kjøper velger selv fraktmetode.
Tror jeg har satt prisen relativt fair, men det er lov med bud. Bytter er ikke aktuelt, med mindre du har en Rolex Explorer 1 eller Explorer 2 Polar. Mellomlegg din vei blir vi da enige om.
Litt tørre fakta om klokken:
- Kasse i rustfritt stål
- solid baklokk som vist på bilder
- tropical gummi reim
- Oris spenne
- safir glass, som er buet, ser veldig kult ut og lager mye spill på skiva
- grå sunburst skive
- skrukrone
- dato
- automatisk verk
- roterbar bezel
- 100m vanntett/ 330 ft.
- 42mm diameter
- 21mm lugs
- under 12mm høy, tror det er 11,8mm
- quick set av dato
Forbehold om feil i annonse, spørsmål eller bud kan sendes på PM.
Vedlegg
-
IMG_4812.JPG112,2 KB · Visninger: 0
-
IMG_4839.JPG136 KB · Visninger: 0
-
IMG_4846.JPG136,3 KB · Visninger: 0
-
IMG_4833.JPG85,1 KB · Visninger: 0
-
IMG_4827.JPG62,3 KB · Visninger: 0
-