For såling og andre vedlikeholdsoppgaver av godt fottøy. I min lille by er både urmaker og skomaker lagt ned. Tips mottas
Frimann Thorkildsen Rezapur i Bygdøy Alle. Meget godt arbeid.
Har ikke mye erfaring med andre skomakere enn Dagestad, og der sendte vi stort sett slike til produsenten. Det blir alltid best resultat, og trolig rimeligere.Leverte akkurat overnevnte sko til Rezapur. 2050kr for ny såle og helkappe. Skulle ha litt ekstra pga closed channel på sålen. Usikker på hvorvidt dette er dyrt eller ikke, men satser på at resultatet blir bra. De er så latterlig komfortable at det er helt uaktuelt å kjøpe nye
Har ikke mye erfaring med andre skomakere enn Dagestad, og der sendte vi stort sett slike til produsenten. Det blir alltid best resultat, og trolig rimeligere.
Vi tar 1800, og da går vi omtrent i null. Rep+frakt og mvaDet er det som egentlig har vært planen hele tiden.
Dessverre fikk jeg først tak i skoene mine mandag denne uken (ikke hatt tilgang til kontoret siden mars), og fikk plutselig veldig dårlig tid før ett bryllup i slutten av juli
Vet du hva Carmina tar for denne jobben? Har forsøkt å finne info på nett uten hell..
Bra det finnes gode alternativer.Har brukt Dagestad i mange år, men synes han blir i overkant dyr og veeeldig lang lev.tid. Testet derfor Frimann i BA. Meget fornøyd med leveringstid og kvaliteten på arbeidet.