Ostepåpp sin første Bil-Unboxing

H

HCWL

Guest
Prippa og jeg tok en tur innom Mogens, for å se om han hadde noen fine klokker til humanepriser(for studenter). Og før jeg viste ordet av det satt jeg i godstolen og overførte resten av månedens matpenger over til Norges mest joviale, Mogens.

Utgangspunktet
Tomt.jpg

For dere som tror denne tråden har noe med unboxing av en bil, har dere nok misforstått.
Denne tråden kommer til å inneholde utpakkingen av mitt nyeste innkjøp, altså en……..

BOKS?!
esken.jpg

Denne boksen må da ha noe innhold?
jaha-.jpg

Jada, her er det noe…..
ingen_hemmelighet_lenger.jpg

åååååå, bildene taler for seg selv
bokseniboksen.jpg

boksen.jpg

papirer.jpg

tom-.jpg

avslort.jpg

outofthebox.jpg

Obligatorisk wristshot
Rolex_wristshot.jpg

Så fikk jeg prøve det ”lille” monsteret til prippa, skikkelig manne-klokke!<3
helson_p_osteppp.jpg

Gruppebilde
gruppebilse_rolex_fokus.jpg

gruppebilse_helson_fokus.jpg

Ekstra stor takk til Prippa: Fotograf og kartleser, Mogens: Utmerket service og produkt!

Takk takk, jo jeg fikk jo en Rolex sub, så for min del var det en super deal.

Ser at ting har endret seg siden jeg studerte... Tror jeg må begynne på skolen igjen! :D

Grattis med ny studentklokke! ;)

Lurte på om du skulle pakke opp en bil her, men så ble jeg gledelig overrasket når det viste seg at det var VerdensBesteKlokke[SUP]TM[/SUP]. Grattis !

Grattis igjen, og takk for en fin tur!
Jeg er glad jeg har litt bedre impulskontroll enn mange her inne, nettet er min fristerinne, så... ja. burde kansje ikke sitte foran maskinen så mye.. ?

"Minuteman

Gratulerer med flott Rolex.

Er det bare å stikke innom Mogens og spørre om han har noe billig snadder tilsalgs? "

Dette kan egentlig Mogens få svare på selv, men så sant du avtaler med han på forhånd og han har noe du skulle være interessert i, så tror jeg dørene er åpne. Men du sparr deg vel for en del bryderi om du finner ut av hva han har på PM først?

Gratulerer så mye:) Flott klokke!!
Takk!

Lurte på om du skulle pakke opp en bil her, men så ble jeg gledelig overrasket når det viste seg at det var VerdensBesteKlokke[SUP]TM[/SUP]. Grattis !
Du har helt rett, det er VerdensBesteKlokke!

Gratulerer med flott Rolex.

Er det bare å stikke innom Mogens og spørre om han har noe billig snadder tilsalgs?

Nja, det er nok ikke billig, men han tar mennesklige organer i innbytte. Så hvis du har en nyre eller to til overs, kan du få en Rolex 14060?

Gratulerer med ny klokke! Noe sier meg at du har dyre matvaner hvis dette tilsvarer et halvt månedsbudsjett?? ;)
haha, blir nok first price resten av uken;)

Gratulerer med nytt.:D
Takk!

Ser at ting har endret seg siden jeg studerte... Tror jeg må begynne på skolen igjen! :D

Grattis med ny studentklokke! ;)
Takk!

Jeg liker hvordan det hele startet med en "jeg vil ha klokke til 10k" og du ender opp med en sub ;).

Selv om mogens skulle finne på å være litt vel dårlig på å selge dyrt er det uansett en "viss" økning i budsjett som må ha foregått ;).

Gratulerer så mye med en flott klokke!

Gratulerer med en ubeskrivelig flott klokke! Du har vertfall et penere studie/klokke budsjett en meg;) Du studerer vel i Riga tenker jeg hehe:cool: