Otteren Gullsmed & Urmaker (Sandnes, Stavanger)

Medlem
25. des. 2011
Jeg vil bare rapportere om en veldig god erfaring med Urmaker Otteren.

Jeg henvendte meg der per e-post for å få litt informasjon om ulike IWC-modeller, og fikk raskt svar i postkassen, med både katalog og klokkemagasin.

Når jeg senere tok kontakt for en mulig handel, fikk jeg hyggelig oppfølging og et godt tilbud. Pakke ble sendt nesten med en gang, og nå sitter jeg igjen som positivt overrasket over hvor bra det gikk å handle fra Stavanger.

Servicenivået var rett og slett merkbart høyere hos Otteren, enn hva jeg har opplevd i andre klokkeforretninger. Håper flere får oppleve dette :)

Bumper denne.

Hadde ein tur innom Otteren i kveld.
Utruleg bra service. Diskuterte urverk og finish på klokkene til den store gullmedalje.
Fekk prøve masse fra bla IWC - fann dessverre ut at Ingenieur blir for stor for meg...
Piloten derimot...:)

No er det kveld på hotellet. Kveldens sengelektyre er IWC 2012/2013 katalogen (Bok er vel meir beskrivande).

+11. Innom imorges en tur, som vanlig bare å peke på det man vil så er det på armen. Stor imøtekommenhet selv om man bare vil titte på varene.

Jeg hadde en god og veldig hyggelig handel hos Otteren. Noen hyggelige e-poster frem og tilbake, rask respons og upåklagelig service! Anbefales på det sterkeste, selv om man bor i Oslo og har kort vei til Bjerke :D

Jeg vil bare rapportere om en veldig god erfaring med Urmaker Otteren.

Jeg henvendte meg der per e-post for å få litt informasjon om ulike IWC-modeller, og fikk raskt svar i postkassen, med både katalog og klokkemagasin.

Når jeg senere tok kontakt for en mulig handel, fikk jeg hyggelig oppfølging og et godt tilbud. Pakke ble sendt nesten med en gang, og nå sitter jeg igjen som positivt overrasket over hvor bra det gikk å handle fra Stavanger.

Servicenivået var rett og slett merkbart høyere hos Otteren, enn hva jeg har opplevd i andre klokkeforretninger. Håper flere får oppleve dette :)

Joiner på denne, Otteren har en servicegrad utenom det vanlige. Går alltid ut med ett smil. Fantastisk gjeng!!

+1 Serviceminded, og genuint intresserte i klokker. Og kommer du med spørsmål som går utover kompetansen til den du snakker med har de selvinnsikt til å kalle på en urmaker. I motsetning til mange andre that is.

+1 Serviceminded, og genuint intresserte i klokker. Og kommer du med spørsmål som går utover kompetansen til den du snakker med har de selvinnsikt til å kalle på en urmaker. I motsetning til mange andre that is.

Kan ikke annet enn å være enig. Har ikke vært innom butikkene, men brukt Jørgen til reparasjon og service. Lange og hyggelige telefonsamtaler og behjelpligheten selv når det gjelder informasjon om merker han selv ikke fører. Sjeldent høyt servicenivå!

Må føye meg til de andre debattantene her - har også hatt en meget hyggelig handel hos Otteren. Noen hyggelige e-poster frem og tilbake, en kort telefonsamtale, rask respons og upåklagelig service! Anbefales på det sterkeste!

Jeg kan anbefale Urmaker Otteren i Stavanger!! Kjøpte en ny IWC Ingenieur av han og den ble sendt med en gang.

Prisen var også hyggligere en det Bjerke klarte å få til.

Må føye meg til de før meg, og si at Otteren sørger for en hyggelig kjøpsopplevelse. Jørgen var en veldig hyggelig fyr med en service over det jeg har opplevd i andre klokkebutikker.

Anbefales!

Føyer meg i rekken med de andre her, urmaker Otteren ved Jørgen har en helt fantastisk service! Jeg kommer helt garantert til å handle min neste klokke der igjen.

Begynner å bli en stund siden, men har glemt å skrive her..

Kjøpte min Zenith 410 LE hos Jørgen via telefon og epost. Fantastisk service og oppfølging gjennom hele kjøpet! Har dessverre aldri fått besøkt butikken selv, så det står høyt på agendaen neste gang jeg er i Stavanger :)

• Liker
Reaksjoner: Jon Henrik