- Medlem
- 15. des. 2012
Solgt til utlandet
Jeg selger en OWC «snowflake» som fremdeles er under garanti. Klokken er kanskje ikke så godt kjent for alle, så jeg tar med noen fakta:
https://www.youtube.com/watch?v=jqO88y_Uc6I
Klokken selges i med original lenke som knapt har vært brukt. Lenkene har fullt sett av ledd, inkludert to halvledd..Jeg tenker også å selge klokken med en blå Isofrane-reim som jeg mener passer klokken som hånd i hanske. Det er jo en reim av fantastisk kvalitet som alene koster 130$ + moms.
Klokken er i fantastisk god stand. Det er ingen riper, hakk eller lignende, bare små "swirls". En OWC av denne typen ligger nå på 1100 dollar + moms, så jeg synes denne prisen er grei:
6500 kr med Isofrane 5900 uten.
Jeg er egentlig mest interessert i rent salg, men skulle du ha en Sinn 856 UTC S kan denne klokken gjerne være delbetaling
Klokken er i Kristiansand, men kan selvfølgelig sendes.
Ta kontakt på PM. Jeg har mange referanser i GG-tråden.
Jeg selger en OWC «snowflake» som fremdeles er under garanti. Klokken er kanskje ikke så godt kjent for alle, så jeg tar med noen fakta:
- Soprod A10 urverk som går godt innenfor COSC. Klokken trekker også lett og har god gangreserve.
- Keramisk 60-klikk bezel med lume.
- Klokken kommer med boks og papirer datert september 2014. Det er to års garanti på klokken.
- 40 mm kasse i stål. Blanding av børstede og polerte flater.
- Barettene skrus inn med torx. Det finnes to sett med baretter i pakken.
https://www.youtube.com/watch?v=jqO88y_Uc6I
Klokken selges i med original lenke som knapt har vært brukt. Lenkene har fullt sett av ledd, inkludert to halvledd..Jeg tenker også å selge klokken med en blå Isofrane-reim som jeg mener passer klokken som hånd i hanske. Det er jo en reim av fantastisk kvalitet som alene koster 130$ + moms.
Klokken er i fantastisk god stand. Det er ingen riper, hakk eller lignende, bare små "swirls". En OWC av denne typen ligger nå på 1100 dollar + moms, så jeg synes denne prisen er grei:
6500 kr med Isofrane 5900 uten.
Jeg er egentlig mest interessert i rent salg, men skulle du ha en Sinn 856 UTC S kan denne klokken gjerne være delbetaling
Klokken er i Kristiansand, men kan selvfølgelig sendes.
Ta kontakt på PM. Jeg har mange referanser i GG-tråden.
Redigert: