Solgt OWC - Blå snowflake - nå enda billigere:)

Medlem
15. des. 2012
Solgt til utlandet

Jeg selger en OWC «snowflake» som fremdeles er under garanti. Klokken er kanskje ikke så godt kjent for alle, så jeg tar med noen fakta:

• Soprod A10 urverk som går godt innenfor COSC. Klokken trekker også lett og har god gangreserve.

• Keramisk 60-klikk bezel med lume.

• Klokken kommer med boks og papirer datert september 2014. Det er to års garanti på klokken.

• 40 mm kasse i stål. Blanding av børstede og polerte flater.

• Barettene skrus inn med torx. Det finnes to sett med baretter i pakken.
Se for øvrig video fra A blog to watch om samme klokke med litt annen utforming her:

https://www.youtube.com/watch?v=jqO88y_Uc6I

Klokken selges i med original lenke som knapt har vært brukt. Lenkene har fullt sett av ledd, inkludert to halvledd..Jeg tenker også å selge klokken med en blå Isofrane-reim som jeg mener passer klokken som hånd i hanske. Det er jo en reim av fantastisk kvalitet som alene koster 130$ + moms.

Klokken er i fantastisk god stand. Det er ingen riper, hakk eller lignende, bare små "swirls". En OWC av denne typen ligger nå på 1100 dollar + moms, så jeg synes denne prisen er grei:

6500 kr med Isofrane 5900 uten.

Jeg er egentlig mest interessert i rent salg, men skulle du ha en Sinn 856 UTC S kan denne klokken gjerne være delbetaling

Klokken er i Kristiansand, men kan selvfølgelig sendes.
Ta kontakt på PM. Jeg har mange referanser i GG-tråden.

Redigert:
Opp med denne.
Har satt ned prisen og tatt bort aktuelt delbytte mot blå Pelagos. Nå har jeg en slik på vei, og da er ikke det lenger noen vits. Det gjør også at denne klokka er litt overflødig, og jeg er ute etter et raskt salg. Hvis du har forslag til andre bytter er det bare å komme med dem.
Har jeg forresten nevnt hvor pen denne klokka? Det er den i alle fall. Og skulle du være på jakt etter en blå diver som ikke er altfor stor, til en ok pris og med et godt urverk. Ja, da er faktisk ikke mulighetene så mange.

Opp med ny pris. Forresten kan svart Longines Hydroconquest 41 automatic være et bra bytte.