På en måte ved veis ende...

Medlem
13. mars 2010
Innlegg
1.331
Sted
Mundo
Hei,

Hadde egentlig ikke tenkt til å kjøre en unboxing på denne, men siden @Moore kom med en oppfordring forrige dagen til å kjøre mere klassike unboxinger så følte jeg meg kallet;)
Har hatt flere modeller fra samme merket før, men har alltid rangert denne som høyest av stålmodellene.
Husker fra første gang jeg åpnet boken på jakt etter billigere modeller så har jeg sagt at en sånn skal jeg eie en vakker dag.
Den har alt jeg ønsker meg i en klokke - unikt urverk, historie, nydelig finish og sist men ikke minst godfølsen:D
Har hatt litt forskjellig innom men tar meg alltid i å falle tilbake på dette merket.

Utrolig at det ble unboxet en maken i går, hva er sjansene for det:confused:;)

Beklager elendige bilder, skal fra ristet fra DSLR'n når jeg får tid, ekstremt mye flotte detaljer, glasset må bare oppleves.

Velkjent kartong

bilde1.jpg


bilde2.jpg


bilde4.jpg


Booom!
bilde5.jpg


Og et par WS fra kontoret

20130430_102925.jpg


20130430_102946.jpg


... nå starter jakten på flere remmer:p
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer! Som nevnt i den andre tråden, så synes jeg dette er den kuleste PAMen :cool:
 
Takk for hyggelige ord;)

Lover at jeg skal få tatt noen bedre bilder ved en senere anledning, kommer sikkert til å poste endel på Instagram fremover også:)
 
Redigert:
Strålende

Haha! Dette var morro! Gratulerer! Du vet nok hva jeg synes om klokken;) Glasset er helt rått ja!