På tide med noe nytt - nå med bilder

Medlem
11. mai 2012
Sted
Drammen
Da er det på tide å konvertere dette innlegget fra en luremus til en presentasjon av noe nytt :)

Jeg presenterer her det nyeste tilskuddet til min samling. En klokke jeg nylig fikk opp øynene for. Jeg var egentlig på utkikk etter en Speedmaster 9300, men da jeg nå plutselig fikk muligheten til å hilse på storebroren med det samme urverket ble jeg faktisk ganske solgt. Klokken er en skikkelig sværing og har allerede fått kallenavnet "klumpen" her i heimen. På tross av sin drøye størrelse sitter den overraskende bra på armen. Siden det følger med halvledd så går det an å tilpasse størrelsen på lenken perfekt. På grunn av korte lugs og lenke som går rett ned klarer klokken å ikke se for stor ut selv på et normalt håndledd.

Når dette er sagt så hadde jeg ikke trodd for et år siden at jeg plutselig skulle falle for Omega, og ikke bare en, men to på kort tid. Uten sammenlikning forøvrig så er begge Seamastere. Hva blir det neste? Enda en Omega?

Tid for bilder :)

Redigert:
Hvis det var du som var så heldig å plukke opp en superslank sak med blå skive... GRATULERER og.. SEND MEG PM hvis den skal ut da!!!

Gjesp!!!!!!

Det teite med slike luremuser, er at etter at de flotte bildene av ny-ervervelsen er kommet på plass. Så fremstår alle luremus kommentarer, slik som denne litt dumme.

SV: Nå MED bilder!!!!! Min GRAIIIIIIIL!!!!!!!! SUPERHAPPY!!!!!

Da var den her, endelig, denne er min stoooooore GRAIL (stor G)! Elsker urverket og ikke minst at den glir så lett under radaren og skjortekanten. I love it!!!! Denne klokken er meg

I give you

.....

...

..

..

Invicta Reserve Hydromax 52 mm, i TT. :cool::cool::cool:

InvictaHydromax04.JPG

Vel vel, smaken er som baken! Gratulerer med flott Invicta :)

WTF. Måtte se om den Invictaen fantes via Google - og det gjør den søren meg.

Hahahahahaaaa... ler meg ihjel! Kjenner lysten på en Invicta komme smygende nå. Hvordan er det med din @Callahan? Tipper du ikke tar den av deg når du sover engang. Den deilige følelsen av 3 kg på håndleddet! Vi må ha Invica-gtg snart :mrgreen:

Redigert av en moderator:
Er det Double Red SeaDweller kanskje?? Lov å håpe ihvertfall, så man kan se litt flere og bedre bilder av slikt :)

Det hadde vært noe, men nei...

Samme som avataren din?

Det hadde ihvertfall vært noe.. sparer den til siden ;)

Gjesp!!!!!!

Det teite med slike luremuser, er at etter at de flotte bildene av ny-ervervelsen er kommet på plass. Så fremstår alle luremus kommentarer, slik som denne litt dumme.

Hehehehe :mrgreen:

WTF. Måtte se om den Invictaen fantes via Google - og det gjør den søren meg.

Sykeste jeg har sett! Skulle trodd det var kødd!

En annen ting når det gjelder luremus er jo at ting ikke alltid går som planlagt.. trodde jeg skulle hente pakke på Posten etter jobb i dag, men den gang ei. Aldri mer Norgespakke.. tar jo votter og vinter å komme frem..

:mad:

Jeg haaaaaater luremustråder... Argh!!! :)

Med mindre det er en Patek, AP i edelt metall, ALS eller tilsvarende, så er det ikke tillatt med luremusunboxinger ;p

Klokken kom endelig frem i går. Grunnet jobb i helgen har jeg ikke fått lagt ut bildene før nå. Se første post :)

Der ja! Disse er bølletøffe ;) Har fått prøve en viss flaggermus sin og må si at jeg likte den ;) Nå snakker vi kaffeslabberas snart tenker jeg @KMK9000

Takker! Ja, denne klokken er helt konge. Veldig fornøyd så langt. Får håpe jeg ikke slår ihjel noen, for disse klokkene kan brukes som slagvåpen. Denne er selvskreven gjest på neste gtg @andres