Påskegodt!

permagnar

Støttemedlem
Medlem
15. aug. 2011
Sted
Moss Angeles
I dag dukket det jaggu opp en smilende TNT-fyr på døren, med en fin liten pakke med avsenderadresse Amsterdam.

Har brukt litt tid på å lete opp denne nye saken, det har ikke vært mange webshop'er som har ført den (som jeg kjenner til). Det har heller ikke vært flust av dem på WUS eller andre steder jeg har kikket innom. Men etter en telefon til en forhandler med et, i mine øyne, utrolig bra servicenivå gikk det kjapt fra funn til leveranse. Trengte noe som er litt mer skjortevennlig enn Shark Diveren min.

Hva er dette 'a?
Photo132909030412.jpg

En burk fra Ace Jewellers er det i hvertfall. De beviste tre minutters responstid på mail sist fredag mellom 22 og 23, imponerende!
Photo133212030412.jpg

Tja, ingen grønn eske i denne omgang. Om femten år kanskje...? ;)
Photo133430030412.jpg

Gettin' closer!
Photo133557030412.jpg

Silver Visodate!!
Photo133635030412.jpg

Og litt hands-on..
Photo143543030412.jpg

Kunne tenke meg å finne en lys hornback eller lignende til denne :)

Grattis! Har eid den der selv, og var dritfornøyd med den. Vil vel si at det er den klokken jeg har eid som har vært mest klokke for pengene. Med safirglass, foldespenne, dag, dato, enormt bra finish og ikke minst hyggelig innsyn til verket er det et kupp for under 5000kr. Er noe Patek over den i designet og den ser mye dyrere ut enn hva den koster

Veldig flott klokke, gratulerer med den! Som det blir sagt over her, MASSE klokke for pengene.

Men si meg en ting, på det ene bildet ditt står det "2TUE" i dag-vinduet, hva skal to-tallet bety?

Veldig flott klokke, gratulerer med den! Som det blir sagt over her, MASSE klokke for pengene.

Men si meg en ting, på det ene bildet ditt står det "2TUE" i dag-vinduet, hva skal to-tallet bety?

Man har to muligheter der, enten bare MON, TUE etc, eller med tall foran dagen som går fra 1 til 7 og følger ukedagene med nummer. SUN er i rødt, noe som er et fint lite designelement.

Man har to muligheter der, enten bare MON, TUE etc, eller med tall foran dagen som går fra 1 til 7 og følger ukedagene med nummer. SUN er i rødt, noe som er et fint lite designelement.

Lurte litt på det samme selv, Mathfjeld. Takk for oppklaring, Threepwood.
Storfornøyd med finishen, passer nok fint under skjortemansjetter denne her!

Takker som tørr og spørre :)
Trodde det var øyenene mine som lurte meg.

Gratulerer med kjempe fin klokke...

Den så veldig eksklusiv ut...
Ut fra det jeg leser så var det et kjempe kjøp.. gratulerer igjen... :):):):)

God Påske til deg og dine... ;)

Her er noen fine bilder jeg fant i en anmeldelse på WUS

Case-backwCalETA2836.jpg

ClaspCU.jpg

EdselDiary.jpg

InUNAshtray2.jpg

DSCN8083.jpg

DSCN8074.jpg

DSCN8099.jpg

Har vel anbefalt denne klokken minst et par ganger til førstegangskjøpere. Finnes ikke en penere dressklokke i under 5000kr kategorien av klokker i mine øyne. Det nærmeste man kommer er denne:

174-269-thickbox.jpg