Pakkeåpning!

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Innlegg
4.410
Endelig har jeg en pakketråd igjen :D Hva kan dette være, godt pakket inn med Forsvarets tape?

IMG_3574.jpg


Certina? (Not that there's anything wrong with that ...)

IMG_3576.jpg


Neeeeei ;)

IMG_3578.jpg


Redsuben til lightningii, tidligere Rogers :D

IMG_3579.jpg


Min egen røde 1680, du får meg til å glemme Pateker og alt annet. Vi kommer til å få et godt liv! :D :D :D :D :D :D :D

IMG_3580.jpg


Måtte dessverre en tur på Bjerke for justering av stemmen, så jeg har den ikke på hånden nå :???: Men snart igjen! :D
 
Gratulerer!! Den er fantastisk! Det er rart at litt rød skrift skal ha så pulserende effekt... Si fra hvis du skulle bli lei av den og få lyst å gi den bort;) hvis ikke, slit den med helsa!
 
Gratulerer!! Så moro! Om noen strakser finnes det en til salgs har jeg hørt rykter om.

Takk! Ja, du hadde sjansen med din hos meg tidligere ;) Regner ikke med at det skal by på noen store problemer å få solgt den, dog.
 
Hoho, gratulerer med nok en super-Rolex! Patek-drømmen er lagt litt i skuffen for denne gangen, skjønner jeg?

Måtte dessverre en tur på Bjerke for justering av stemmen, så jeg har den ikke på hånden nå :???: Men snart igjen! :D
Hvordan justerer man stemmen til en Rolex, btw?
 
Grattis, Anders!

Dette var en solid supplering til en imponerende Rolex-samling!
Som bare fortsetter sin impressive utvikling.

Jeg er selv i tenkefasen om RedSub, så tiden får vise om det ikke dukker opp en supplering etterhvert.
Du får fòre oss andre misunnelige med det ene fete bilde etter det andre i mellomtiden....;)
 
Jeg ser forresten at jeg i opphisselsen glemte å resize bildene :D Skal fikse det, er ikke nødvendig med fullt så store bilder kanskje...
 
Ajajaj, Anders.. Grattis med finfint tilskudd til samlingen! På sin plass med nytt familiebilde nå, gitt - selvfølgelig uten sjuskete og snuskete fettere og onkler :D
 
Gratulerer Anders! :)

En dag så får du kanskje muligheten til å kjøpe en ny Submariner istede for en gammel utdatert en ;)


Forresten, jeg har en ny, og kan godt gjøre en byttehandel hvis du vil? :D