Pakke fra østen...

sydvester

Støttemedlem
Medlem
3. okt. 2014
Kjører en unboxing av denne, har vært en laaang uke siden bestilling ble gjort.. :)

IMG_1412.JPG

Seiko inside såklart..
IMG_1416.jpg

IMG_1417.JPG

IMG_1418.JPG

IMG_1419.JPG

IMG_1420.JPG

IMG_1423.jpg

IMG_1435.jpg

Etter 10 minutter må jeg si meg strålende fornøyd, klokken er helt nydelig, passe stor, oser kvalitet, blåfargen skifter helt karakter avhengig av lys, vakkert domed saffirglass, ingen alignment issues, etc etc. Takk for titten :)

Redigert:
Grattis! Ser ut til å bli en slik på meg og. Inntrykk etter litt bruk?

Takker, inntrykket er meget bra, syns den er finere enn jeg trodde ut ifra bilder og videoer. Nydelig finish og kvalitetesfølelse, kanskje en mellomting mellom sumo og mm300? Jeg var redd for at den skulle være litt stor ift sla017, men syns den er helt perfekt i størrelsen, og måten den ligger på armen. Som mange andre tenkte jo også jeg at viserne må byttes, men begynner å forandre mening om dette og, de kler klokken fint. Skulle ønske de hadde en børstet finish og ikke malt, og at sekundviseren hadde lume i andre enden (som vanlig..) det er det eneste. Også kunne jo Seiko spandert på en signert krone.

Nå gjenstår eksperimentering med ulike reimer, nato og lenker :) Håper Strapcode snart kommer med noe gøy!

• Liker
Reaksjoner: Preacher og fredskijj
Gratulerer! Ble veldig glad for at jeg har en selv på vei nå! Særlig da jeg så det siste bildet ditt :) Should be here any day!

• Liker
Reaksjoner: sydvester