Pakke fra Hong Kong? :o

Medlem
21. aug. 2011
Sted
Oslo
Min første unboxing tråd, så ikke døm meg for hardt ;)
Etter å ha ventet på det som føles som en evighet, da klokken måtte inn til tollbehandling og være der i det jeg anser som en god stund, så har den endelig kommet :)
I forhold til mange andre så er vell ikke dette store greiene, men inspirert av budsjett tråden synes jeg den fortjener en liten tråd for seg selv :)

Endelig har pakken kommet på bordet
ccVZH.jpg

Ikke så mye boks og papirer her, men det får gå.
ymDdC.jpg

Skimter jeg noe orange der inne? :confused:
Ms77x.jpg

Dette ser da veldig ut som en Seiko Orange Monster, akkurat det jeg har ventet på. Ikke dårlig :D
MTMsl.jpg

:D
0xSAY.jpg

Tid og dato kan endres senere, viktigere å få tatt bilder
X31fZ.jpg

Og så var det av med lenken, og på med orange nato. Vakkert :cool:
vQTTI.jpg

Og det endelige resultatet, Seiko Orange Monster på orange nato.
6EHI8.jpg

Gratulerer med nytt. Det som er så fint med dette forumet er at det er klokkene som betyr noe ikke hva de koster. Kos deg med klokken. Grisetøff på nato.:cool:

Gratulerer så mye.
Husker godt da jeg fikk min OM og den følelsen av kvalitet og generelt god kjøp den ga meg.
Fremdeles er klokken en go-to klokke når det blir litt ekstra røfft og vil aldri gå ut av klokkeboksen.

Gratulerer så mye.
Husker godt da jeg fikk min OM og den følelsen av kvalitet og generelt god kjøp den ga meg.
Fremdeles er klokken en go-to klokke når det blir litt ekstra røfft og vil aldri gå ut av klokkeboksen.

Ditto! OM får være med på mye som ingen annen klokke i boksen er i nærheten av :) Grattis!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Gratulerer så mye, den blir du fornøyd med!
Jeg ble selv eier av en slik etter at et skambud tilfeldigvis gikk hele veien inn på ebay. Har aldri angret på det, det er den klokka det viser seg at jeg bruker mest.

Grattis med kjempetøff klokke!

Kult med orange NATO, og lenken ser jo også bra ut.
Har aldri vært noen fan av gummiremmene til Seiko, men her er jo det "problemet" ungått!

Tror jeg må prioritere å kjøpe en før neste sommer! :D