Pakke fra Lervik ...

Jørgen

Bidragsyter
Medlem
14. jan. 2013
Innlegg
1.167
Sted
Norge
Jeg vet ikke helt hva som egentlig skjedde. Jeg var lykkelig eier av en flott TAG Heuer Carrera Day/Date og en kanonbra Breitling Chrono Avenger da jeg plutselig satt og surfet på Tidssonen og andre klokkerelaterte nettsider.. Jeg så egentlig etter en Zenith El Primero 410 eller tilsvarende, men på nettsidene til Lervik kom jeg over et bilde av en Rolex som jeg faktisk ikke hadde "oppdaget" tidligere. En Rolex som så ut som en Submariner, men som ikke hadde lupen over datoen som jeg aldri har blitt helt komfortabel med. En Rolex som bare kortsluttet alt av fornuft i skallen og som gjorde at jeg ila. 48 timer hadde solgt begge klokkene jeg tidligere eide og mottatt en pakke fra Lervik Ur med ekspress over natten.. Sinnsyk i gjerningsøyeblikket kalles det, men det får jeg heller stå for!

Over til the unboxing..
 
Redigert:
Etter at Bring hadde rota litt med å finne frem (til min enorme frustrasjon), fikk jeg endelig pakken i hånda..

1.jpg


Esken som var inni esken er nok ganske kjent for mange her inne, men vi tar oss råd til noen bilder likevel.. Medfølgende hyggelig "takk for handelen" fra Lervik Ur, samt pusseklut etc..

2.jpg
 
Regnet med det var SD4k, så gratulerer så mye med min grail :)

Hva fikk du den for? Send gjerne PM.
 
Kom til enighet med Lervik Ur, men får holde på min "Gentleman's Agreement" når det kommer til prisdiskusjoner :)

Men anbefaler Lervik Ur på det sterkeste når det kommer til kundeservice og hjelp!
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321 og Preacher